Gå til innhold

Hva er det verste ølet i butikkene?

Robocoop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er det jo velkjent at alt øl som kommer fra lengre nord en Trondheim er skvip (nordlands pils, havørn osv), men det eneste ølet jeg faktisk ikke har greid å drikke opp var Tou. Så hvis det finnes fortsatt så går min stemme dit!

Skrevet

Det var litt ilddåp å begynne å drikke Mack under mitt ettårige opphold i Nord-Norge. Men hey, det fiksa seg!

Det jævligste ølet jeg har smakt var et øl som hadde sjokoladesmak. Det er ikke sånn type standard øl som du kjøper i dagligvaren (så kanskje jeg ikke helt besvarer emnet), men det smakte gørr. Kanskje den er god for enkelte kjennere, da. :)

Skrevet

Jeg synes det meste av norskprodusert øl smaker dritt. Alle lisensproduktene som Carlsberg og Tuborg er intet unntak. Jeg var i Finland i sommer, kjøpte en sixpack Koff. Det var nydelig! Friskhet, sødme og bitterhet i perfekt balanse. Gled ned farlig fort! Lenge siden jeg har smakt så godt øl.

Norsk øl=piss.

Skrevet
Nå er det jo velkjent at alt øl som kommer fra lengre nord en Trondheim er skvip (nordlands pils, havørn osv), men det eneste ølet jeg faktisk ikke har greid å drikke opp var Tou. Så hvis det finnes fortsatt så går min stemme dit!

Du tar feil. :hrm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...