Gå til innhold

SUPERKRISE! Vokser øyenvipper ut igjen?


martia

Anbefalte innlegg

Vokser øyenvipper ut igjen?

Jeg klippet nemlig mine på det ene øyet (vet det var ekstremt dumt, men hørte det gjorde at de ble lengere).

Jeg er desperat for svar ! HjelpHjelpHjelp!

 

EDIT: Jeg er faktisk ikke 40 år gammel med hundrevs av år med erfaring assa.

Jeg mente at jeg vet at det er dumt nå! Ikke når jeg gjorde det.

Jeg vet det er forskjell på at de er lenger og at de vokser fortere, haha, nå ser jeg feilen selv.

Takk for svar uansett!

Endret av martia
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan føles det å gå rundt med kun vipper på det ene øyet?

 

Du kan jo dra til frisør eller noe annet sted der de har falske vipper du kan få limt på. Skal vissnok vare i 1-2 måneder ifølge min bedre halvdel. Da bør du jo ha fått noen egne vipper så det ikke er noe krise lengere.

http://www.kk.no/294013/test-oyevippe-extension

Endret av valentino
Lenke til kommentar
Hvordan føles det å gå rundt med kun vipper på det ene øyet?

 

Du kan jo dra til frisør eller noe annet sted der de har falske vipper du kan få limt på. Skal vissnok vare i 1-2 måneder ifølge min bedre halvdel. Da bør du jo ha fått noen egne vipper så det ikke er noe krise lengere.

 

Jeg har ikke klippet av hele, haha ; )

De er bare veldig korte

Lenke til kommentar
De vokser ut igjen. Når har jeg ikke klippet mine, men har klart å brenne de. Lighter og bensin funker ikke sammen.

 

samme skjedde med meg :p , det begytne å brenne oppi bensinkanna, så fikk jeg panikk og prøvde å blåse sånn at det slukka :no:

flammene slo tilbake og brant av meg panneluggen og alle ansiktshårene , også fikk jeg brannsår i hele fjeset :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg skal bare hilse og si til alle:

Øyenvippene mine er lenger nå! HAHA IN YOUR FACES.

Jeg skjønte fort at det var en feil, alle sammen som synes jeg høres ut som en dust.

Alle vennene mine sa jeg var helt dum som hadde klippet de av (jeg var enig) men nå har de

vokst ut igjen. Takk for alle svar ogsånn. Og takk for dere som støttet meg : )

Lenke til kommentar
Det er en vanlig ilusjon at f.eks hår vokser fortere om det klippes, men det er ikke slik det er.

Det sa moren min alltid når jeg var ung, men jeg bet ikke på. På det meste gikk jeg 4 år uten å klippe meg. Så gjorde jeg en deal med henne: Jeg gikk til hennes frisør og fikk det trimmet litt mot at hun sluttet å mase. Herrefrisører den gangen hadde nemlig bare en metode, og det var maskinklipp.

 

Alt kroppshår vokser ut igjen så lenge man ikke har ødelagt hårsekkene eller som meg blitt en gammel mann, eller har en eller annen sykdom som hindrer det.

 

Nå har ikke øyenvipper så veldig stor lengde uansett da, og lenger blir de ikke om man klipper dem. (Med mindre de var slitt før på grunn av hardhendt kosmetisk bruk. De kan selvsagt se lenger ut når de vokser ut igjen.)

 

Uansett, denne bumpen ser bare ut til å forårsake flammeposter, så jeg foreslår at vi lar klippet være klippet og sier "ikke prøv dette flere ganger"...

 

Og så stenger vi. Reaksjoner tas på PM.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...