Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er sant, My Apocalypse er også en sykt bra sang. Min kjærlighet til den har kommet nå i det siste. Før det var den bare "just another song". Hehe.

Skrevet (endret)

Ah. Jeg digger egentlig alle sangene på DM! Men hovedriffet i S&R er vel omtrent det eneste som får meg til å headbange HVER gang den kommer på. Jeg er ikke en "typisk headbanger".

Satser på S&R 13.! :D

Endret av Knewt
Skrevet
Satser på S&R 13.! :D

Har sett live-opptaka frå Køben om igjen og om igjen. Virkar som ei fantastisk bra live-låt! Spørst vel mest kor "eksklusiv" bandet har lyst å gjere den. For min del kan dei gjerne spare den til Sonisphere Warszawa :D

Skrevet

Ja, Praha-giggen har jo latterlig bra line-up. For ikkje å snakke om Zürich...

Bare å mase! Reiser nedover med en kompis eller to selv, og satser på å hooke up med en gjeng fra Norway Inc. der nede :)

Skrevet

Hehe! Første sangen jeg spilte på bass var Enter Sandman. :wee:

Forresten: Yay. Idag kommer pakka mi med Master of Puppets, Load, ReLoad, S&M og St. Anger. Mangler bare Garage Inc. nå.

Skrevet

Jeg holder på med Anesthesia for tida, jeg. Kan vel det første minuttet av sangen sånn nogenlunde ok nå. Tror ikke jeg skal satse på å lære hele sangen - hvertfall ikke enda. Hehe. :wee:

Skrevet

Til og med jeg kan Nothing Else Matters introen. :p Kan en del faktisk, Bleeding Me, The Day That Never Comes, One, Fade To Black, Enter Sandman, og kanskje et par til.

Legger ved den beste livefremfølelsen jeg vet om av The Day That Never Comes, siden så mange her har den blant favorittene. Det inkluderer også meg. :)

Se filmen hos Youtube

Skrevet

:)

Ser at det er flere som klager på at lyden og bildet ikke er i sync på BD'en i fra Nimeskonserten. Håper ikke det blir sånn på min også. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...