osse-mon waits for alice Skrevet 21. mai 2012 Forfatter Skrevet 21. mai 2012 (endret) De er i gang med rigging! Takk til en veninne for bildet - Det er fra verandaen hennes! Endret 21. mai 2012 av osse-mon waits for alice
tjotr Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Osse-mon: få hun veninna di til å ta bilde i 22-tiden på onsdag da, om hun ikke skal på konserten selv.. hadde vært rått å sett fra den vinkelen. Her er mange flere bilder av oppriggingen: 1
Rydin Skrevet 21. mai 2012 Skrevet 21. mai 2012 Jeg har en billett til konserten som jeg ikke får brukt. Selges til ordinær pris. Er det noen her som trenger en ekstra billett?
osse-mon waits for alice Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Skrevet 22. mai 2012 Osse-mon: få hun veninna di til å ta bilde i 22-tiden på onsdag da, om hun ikke skal på konserten selv.. hadde vært rått å sett fra den vinkelen. Her er mange flere bilder av oppriggingen: http://www.facebook....90520151&type=1 Helt klart - Skal få henne til å knipse!
tjotr Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Osse-mon: få hun veninna di til å ta bilde i 22-tiden på onsdag da, om hun ikke skal på konserten selv.. hadde vært rått å sett fra den vinkelen. Her er mange flere bilder av oppriggingen: http://www.facebook....90520151&type=1 Helt klart - Skal få henne til å knipse! Topp! Hadd vært spesielt rått å få sett det fra den vinkelen under One, med det nye lasershowet og fyrverkeriet etc. etc.
Filmvenn Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Vant VIP-billetter i dag fra Netcom. Blir Metallica i morgen da. Og jeg som egentlig måtte misse ut av gigen på grunn jeg ikke hadde helt råd. Digg telefon å få 2
Laffe Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Har en kompis som selger en billett til ordinær pris. Du kan komme og hente den på akerbrygge imorgen.
osse-mon waits for alice Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Skrevet 22. mai 2012 Vant VIP-billetter i dag fra Netcom. Blir Metallica i morgen da. Og jeg som egentlig måtte misse ut av gigen på grunn jeg ikke hadde helt råd. Digg telefon å få Gratulerer!
mutamata Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Hvilke inngang lønner det seg å gå på? Og hvor lenge før holder for å komme på innerste inngjerdinga? Vet det er inngangsnummer på billetten, men går ann å gå inn på alle? 1
Bytex Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Joa, men meninga er jo at alle IKKE skal inn gjennom samme sluse. Så det er nok ingen "best" inngang sånn sett.
Bordplate Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Oslo-folk som skal på konsert i morgen; Hvis jeg står i sentrum og vil ta T-banen til Balle-Hoven, hvilken linje er best og nøyaktig HVOR går på toget?
jajamensen Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Man tar vel 3'ern til helsfyr fra nationalteateret om jeg ikke tar feil
Bordplate Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Du mener kaskje nr 2? Er det T-Banestasjonen på jernbanetorget som er da skjitt da?
Solaar Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Oslo-folk som skal på konsert i morgen; Hvis jeg står i sentrum og vil ta T-banen til Balle-Hoven, hvilken linje er best og nøyaktig HVOR går på toget? Linje 1-4 østgående fra sentrum. Se linjekart på ruter.no
Bytex Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Veldig enkelt, bare å se på t-bane kartet hvilke som stopper på helsfyr, og hoppe på en av de. De går hvert. 5. minutt. Tar 10 minutter bort dit, og 5 minutter å gå derfra til VH. Er bare å følge folkestrømmen. Ser sikkert MASSE metallica-skjorter på t-banen hele dagen. 1
Gitarhm Skrevet 22. mai 2012 Skrevet 22. mai 2012 Nærmer seg nå! For de som er interesserte er det disse sangene gojira har spillt mest i løpet av de siste konsertene, så er ganske sikker på at de kommer til å spille mesteparten av disse sangene imorgen. Oroborus Toxic Garbage Island L'enfant Sauvage Vacuity Backbone Flying whales The heaviest matter of the universe. 1
osse-mon waits for alice Skrevet 22. mai 2012 Forfatter Skrevet 22. mai 2012 Ingen av dem hørtes superbra ut... :S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå