Gå til innhold

Metallica - Gutta kommer til Bergen! - Generell diskusjon rundt bandet, konserter og album!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Osse-mon: få hun veninna di til å ta bilde i 22-tiden på onsdag da, om hun ikke skal på konserten selv.. hadde vært rått å sett fra den vinkelen.

Her er mange flere bilder av oppriggingen:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en billett til konserten som jeg ikke får brukt. Selges til ordinær pris.

Er det noen her som trenger en ekstra billett?

Skrevet

Osse-mon: få hun veninna di til å ta bilde i 22-tiden på onsdag da, om hun ikke skal på konserten selv.. hadde vært rått å sett fra den vinkelen.

Her er mange flere bilder av oppriggingen: http://www.facebook....90520151&type=1

Helt klart :D - Skal få henne til å knipse!

Topp! Hadd vært spesielt rått å få sett det fra den vinkelen under One, med det nye lasershowet og fyrverkeriet etc. etc. :D

Skrevet

Vant VIP-billetter i dag fra Netcom. Blir Metallica i morgen da. Og jeg som egentlig måtte misse ut av gigen på grunn jeg ikke hadde helt råd. Digg telefon å få :D

• Liker 2
Skrevet

Hvilke inngang lønner det seg å gå på? Og hvor lenge før holder for å komme på innerste inngjerdinga?

Vet det er inngangsnummer på billetten, men går ann å gå inn på alle?

• Liker 1
Skrevet

Oslo-folk som skal på konsert i morgen; Hvis jeg står i sentrum og vil ta T-banen til Balle-Hoven, hvilken linje er best og nøyaktig HVOR går på toget?

Linje 1-4 østgående fra sentrum. Se linjekart på ruter.no

Skrevet

Veldig enkelt, bare å se på t-bane kartet hvilke som stopper på helsfyr, og hoppe på en av de. De går hvert. 5. minutt. Tar 10 minutter bort dit, og 5 minutter å gå derfra til VH. Er bare å følge folkestrømmen. Ser sikkert MASSE metallica-skjorter på t-banen hele dagen.

• Liker 1
Skrevet

Nærmer seg nå! :D

For de som er interesserte er det disse sangene gojira har spillt mest i løpet av de siste konsertene, så er ganske sikker på at de kommer til å spille mesteparten av disse sangene imorgen.

Oroborus

Toxic Garbage Island

L'enfant Sauvage

Vacuity

Backbone

Flying whales

The heaviest matter of the universe.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...