Gå til innhold

skjermkort brukt i Hal-life 2 filmen


Mute

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merka at spillet hakket litt i den "fremvisningen" av HL2...hvis det var 9800PRO må jeg si at det spillet er meget krevende!icon_biggrin.gif

Nå må du ikke glemme at spillet ikke er ferdig da... Det trengs nok en god del optimalisering før det er perfekt..

 

Selv syns jeg spillet så bra ut, også flyten, til å være såpass langt unna lansering.. :yes:

Lenke til kommentar
Du har nok rett i det...syntes grafikken var nydelig! fikk gåsehud da jeg så spillet...icon_wink.gif

Ja, grafikken ser helt sinnsyk ut.. Regner med gutta sitter og jobber intenst med Doom III også.. Det blir nok eyecandy nok der også.. Forhåpentligvis skal de vise seg fram snart... :yes:

Lenke til kommentar
Gleder meg som en liten unge til Doom3 og Half-Life2 komemr ut  :D  

Er det noen demoer ute nå? Vil specsene på min nye pc som jeg får mandag holde mål?

Hakke du fått tinga dine for lenge sia da, slabbedask?

 

Og ja, de holder nok mål. Ellers må du nok kjøpe

deg en ny pc i september når H-L 2 kommer. ;)

Lenke til kommentar

Ifølge en 16-siders artikkel i siste PC Gamer UK, stoppa de utviklinga av grafikkmotoren i september 2002, for å kun fokusere på gameplay og innhold i ett år fram til release-dato, som er satt fast til 31. september 2003. Så noe Geforce FX kort burde absolutt ikke behøves for å kunne spille HL2 :) Bra det.

 

Som Valve sier det selv i artikkelen: With Duke Nukem Forever they keep saying "done when its done." We thought we'd preempt that part and set a date "done at september 31st 2003" to end speculation.

Lenke til kommentar
The minimum system specs are currently targeted at a 700 MHz PC with 128 MB RAM and a DX6-level video card TNT2 etc, meaning you won't need a supercomputer to run Half-Life 2.

 

But on the machine above don't expect to see reflective water,dynamic shadows and bump-mapped textures. The game running at maximum detail 50/60 fps, machine required for this is approx 1600Mhz cpu, 256 mb ram, GeForce4 Ti card.

 

In real life you need the best from a new game so I would recommend a 2000 cpu, 512 mb ram, GeForce4 Ti4800 128 ddr or ATI Radeon equivalent.

The more power the better but not essential with this game.

 

så vet dere det....

 

 

HalfLife2.net has talked with Valve's Gabe Newell and Newell has confirmed that the released date, 30th of September, will be the same for Europe as the US.

 

dvs: at det nå er 126 dager til Half-Life 2 blir sluppet :woot:

 

i tillegg vil SDK'en bli sluppet ca en måned før.

Lenke til kommentar
Ifølge en 16-siders artikkel i siste PC Gamer UK, stoppa de utviklinga av grafikkmotoren i september 2002, for å kun fokusere på gameplay og innhold i ett år fram til release-dato, som er satt fast til 31. september 2003. Så noe Geforce FX kort burde absolutt ikke behøves for å kunne spille HL2 :) Bra det.

 

Som Valve sier det selv i artikkelen: With Duke Nukem Forever they keep saying "done when its done." We thought we'd preempt that part and set a date "done at september 31st 2003" to end speculation.

Angående DNF, vet noen i hele tatt hva som skjedde med det?

Jeg tviler sterkt på at det faktisk kommer til å bli lansert...

Lenke til kommentar
Angående DNF, vet noen i hele tatt hva som skjedde med det?  

Jeg tviler sterkt på at det faktisk kommer til å bli lansert...

 

vel, på hjemmesidene til DNF (husker ikke URL..) så er det lite aktivitet, men i forumene er det maaaange som venter..

Uansett om det kommer eller ikke, så tror jeg ikke det har så mye å fare med.

 

Ser ikke meg selv sitte å spille DNF fremfor H-L 2 akkurat... 8)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...