Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Skrevet

For ett spill!! :D installerte seg automatisk når jeg putta inn disken i PS3, tok ca 20 mil, 8,5gb. Blipp koden fungerte også

Shit! Det betyr at det er noe i veien med min kode/Ps3... du gjorde som det står? Gikk inn på PS store og skrev inn koden på redeem codes og fikk blimp succesfully? :( Har jeg fått gammel kode eller noe da? :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Shit! Det betyr at det er noe i veien med min kode/Ps3... du gjorde som det står? Gikk inn på PS store og skrev inn koden på redeem codes og fikk blimp succesfully? :( Har jeg fått gammel kode eller noe da? :S

Prøv å kontakt support, kanskje det er en sjanse for å få en ny kode siden det er så mange som har det problemet.

Skrevet

Collect@Store for både Lefdal og Elkjøp på Forus er utilgjengelig, og dermed utsolgt.

Elkjøp ved Bjergsted er fortsatt tilgjengelig, så du kan bestille/reservere det der, også hente det når det passer deg.

Feil. LEfdal hadde over 100 kopier når jeg var der 1430

På forus altså

Skrevet

samma problem her..

Skrevet

Noen flere enn meg som synes grafikken på ps3 er litt shabby? Spesiellt når jeg kjører blir med mye skarpe kanter på eller rundere former

mhm

Skrevet

Prøv å kontakt support, kanskje det er en sjanse for å få en ny kode siden det er så mange som har det problemet.

Support av Rockstar? Eller?

Skrevet (endret)

Elkjøp. Forhåndsbestilt. Mail på fredag om "Sendt". Oslo. Ikke noe i postkassen i dag heller. Fuck elkjøp.

Stikker å kjøper det i en butikk nå. Så får jeg heller sende spillet jeg omsider får i postkassen, tilbake. :(

edit. http://www.expert.no/aktuelt/gtav/ Expert har GTA V til 379,- dagstilbud i dag. 1500 stk. Heldig jeg har en expert like med meg. Da er det bare å springe opp!

Endret av Krokanrull
Skrevet

Ok, prøvde fra klokken 00:00 til 00:15 uten hell. Er på kurs/møte frem til 1800 og vil nødig komme hjem å finne ut at den ikke fungerer.

Spillet ble åpnet ca kl ett om natten, så du var nok en time for tidlig ute. ;)

Skrevet

Litt off-topic dette, men noen som vet om jeg kan kjøpe PS3 i butikken som Elkjøp også angre på kjøpet når jeg har spilt GTA V?

Tror det skal gå fint, hvis det ikke blir noen synlige skader/slitasje.

Har returnert en del brukte ting innen 30 dager uten problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...