Auto Asmodeus Skrevet 30. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Mindre scenespoiler ang Trevor: Jeg lo så jeg datt av saccocekken min da jeg så scenen hvor Trevor hadde misbrukt Teddyen til han fetteren til Wade samt når han viser dingsen sin og bøyer seg ned så du ser alt dingle. Helt fantastisk! Endret 30. oktober 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 30. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2013 Mindre scenespoiler ang Trevor: Jeg lo så jeg datt av saccocekken min da jeg så scenen hvor Trevor hadde misbrukt Teddyen til han fetteren til Wade samt når han viser dingsen sin og bøyer seg ned så du ser alt dingle. Helt fantastisk! Dæven, jeg tror det er en del random-cutscenes...jeg har ike fått den der heller, hadde jeg huska! Fett Lenke til kommentar
Karbutar Skrevet 30. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2013 Scooter buddies! 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 30. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg ser det er en hel mengde av åpne våpen-slots inne i Amunationbutikkene. De som ikke er låst opp ennå er transperante, men det ser ut til at det er noe mer som skal komme der det ikke henger noe i hele tatt..? Noen som vet? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 30. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2013 Skal vel komme utvidelsespakker med flere våpen, tattoveringer, frisyrer osv., om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 30. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2013 Dæven, jeg tror det er en del random-cutscenes...jeg har ike fått den der heller, hadde jeg huska! Fett Det er fra hovedoppdrag Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 30. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2013 Det er fra hovedoppdrag Jau du, det skjønte jeg. still.. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 30. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2013 (endret) Dæven, jeg tror det er en del random-cutscenes...jeg har ike fått den der heller, hadde jeg huska! Fett Hvilke klipp man ser avhenger av hvilken karakter man starter et oppdrag med. Endret 30. oktober 2013 av Tony Chu Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2013 Hvilke klipp man ser avhenger av hvilken karakter man starter et oppdrag med.Dette var vel ikke snakk om oppdrag, men character switching? Lenke til kommentar
Spider Skrevet 30. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2013 Dette var vel ikke snakk om oppdrag, men character switching? Når det kommer til klippet med Trevors dinglende baller så er det i forbindelse med et oppdrag. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 31. oktober 2013 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2013 Hvilke klipp man ser avhenger av hvilken karakter man starter et oppdrag med. Jepp, det gikk opp et lys for en gammal ringrev her.. Så morsomme en del av disse cutscenes`a er burde man egentlig spille hele spillet 3 ganger rundt for ikke å gå glipp av slikt som i klippet over Lenke til kommentar
flemz Skrevet 1. november 2013 Rapporter Del Skrevet 1. november 2013 Hvordan får jeg mere penger uten å gjøre oppdrag?Går det ann å bestille gjennom Ps3 store eller hvordan fungere det?SÅ jeg kan bruke kreditkort eller noe annet. Takk for svar Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 1. november 2013 Rapporter Del Skrevet 1. november 2013 Det er vel ikke kommet noen muligheter for mikrotransaksjoner i online enda. SP har ikke noen muligheter for å kjøpe cash. Lenke til kommentar
flemz Skrevet 1. november 2013 Rapporter Del Skrevet 1. november 2013 Det er vel ikke kommet noen muligheter for mikrotransaksjoner i online enda. SP har ikke noen muligheter for å kjøpe cash. Det er kjipt, Hvordan skal man ha råd til dem dyre husene da? Noen forslag? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. november 2013 Rapporter Del Skrevet 1. november 2013 Gjør stjel fra pengetransportene, ran butikker om du må, selg Ballers eller hva de heter de bilene du kan selge for 9k per stk, helt biler for Simeon. Går relativt raskt å få 400k slik. Lenke til kommentar
flemz Skrevet 1. november 2013 Rapporter Del Skrevet 1. november 2013 Gjør stjel fra pengetransportene, ran butikker om du må, selg Ballers eller hva de heter de bilene du kan selge for 9k per stk, helt biler for Simeon. Går relativt raskt å få 400k slik. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 1. november 2013 Rapporter Del Skrevet 1. november 2013 Ikke noe problem =) Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 2. november 2013 Rapporter Del Skrevet 2. november 2013 Hvordan får jeg mere penger uten å gjøre oppdrag? Går det ann å bestille gjennom Ps3 store eller hvordan fungere det? SÅ jeg kan bruke kreditkort eller noe annet. Takk for svar Du kan også lese litt i denne linken. Dette er vel omtrent den eneste måten å få nok penger til å kjøpe alt i SP om man ikke vil bruke 3 år på det. http://www.ign.com/wikis/gta-5/Stock_Market Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 2. november 2013 Rapporter Del Skrevet 2. november 2013 Fine bilen min Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 2. november 2013 Rapporter Del Skrevet 2. november 2013 (endret) 1383393826921.jpg 1383393812461.jpg Fine bilen min Faktisk meget fin Gøyalt å full-oppgradere sånne biler også Prøvde selv å kjøre en buss inn i garasjen igår, hadde tenkit å bruke den i det siste street-racet...men tror du ikke jeg ble nekta inngang da..??? Endret 2. november 2013 av Countryman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå