Gå til innhold

Snart kan vi leie DVD og HD filmer over nettet til PS3 med Netflix


marjusen

Anbefalte innlegg

Netflix har en tjeneste som gjør at vi kan leie filmer og streame dette fra nettet. I første omgang må man registrere seg og får tilsendt en bluerayplate med programvaren på. Denne platen må settes i hver gang man skal leie, men i følge Sony kommer det ett program på PSN Store som fikser dette så du slipper å bruke plata hver gang.

 

Tjenesten vil også bli tilgjengelig i Norge om ikke så alt for lenge.

 

 

http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=580451

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tviler på at vi får sjå noke til dette i norge på lang tid.

Sony satser minimalt på det europeiske markedet.

 

Ser berre som på playstation store, ikkje eit einaste fullversjonspel å finne. Om du ikkje rekner dei rådyre gamle arcade spela som finnest der, ikkje at det står noke informasjon om spela heller, den informasjonen må du fint søke opp på nettet sjølv.

 

Kjøpte multiplayer spelet battlefield 1943 på playstation store og syntest dette var kjempegreier, så kvifor kan eg ikkje få tilbud om å kjøpe noke som er noke å ha?

Lenke til kommentar

Hvor i artikkelen står det at det blir tilgjengelig i Norge "om ikke så alt for lenge"? Det står vel at det foreløpig ikke kommer til Norge og det er jo noe helt annet. Jeg har mine tvil om vi får se denne tjenesten her.

 

Tipper Netflix ikke gidder å rede ut all rettighetsproblematikk for lille Norge.

 

Dessuten blir det vel ikke snakk om å leie DVD, men heller streame filmene.

Endret av tendilenz
Lenke til kommentar

Sitat fra pressfire.com

 

Microsoft har allikevel planer om å lansere sin nye tjeneste for å se filmer i løpet av året, som også har blitt lovet å inkludere Norge - noe Sony også har planer om å tilby i løpet av 2010.

 

http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/1366/n...-ps3-neste-mned

 

 

Mente ikke at man kan leie dvd som i dvdplate, men dvd kvalitet og hd kvalitet over streaming:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...