Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

publisere webcam

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan. prøvde med msn men det ville ikke godta kameraet mitt, et sony dv kamera.(dcr-pc3)

vet ikke om dette blei under riktig kategori men.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke stillbilder nei. webcam xp? hakke prøvd. har gjort noe slikt før men husker ikke hva eler hvilket prog jeg brukte. hvor er webcam xp? innebygd? da finner jeg det sikkert. finer det vel uansett, om jeg leter litt.

Skrevet

Jeg har aldri kjøpt programvare og har heller ikke tenkt til det heller. Sier ikke mer. Jeg gjør ikke noe :wink: ulovelig for jeg sitter på en offentlig pc.

Skrevet
Jeg har aldri kjøpt programvare og har heller ikke tenkt til det heller. Sier ikke mer. Jeg gjør ikke noe :wink: ulovelig for jeg sitter på en offentlig pc.

Flott innstilling. Bare la de udyktige menneskene som lager programmene som du har bruk for, sitte der uten å tjene noe på det. Absolutt alt burde jo tross alt være gratis...

Dust. :roll:

Skrevet

Flott innstilling. Bare la de udyktige menneskene som lager programmene som du har bruk for, sitte der uten å tjene noe på det. Absolutt alt burde jo tross alt være gratis...

Dust. :roll:

Heh... Hva er vitsen å betale. Har alt jeg trenger av programvare og alt er jo faktisk gratis... nesten alt hvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...