Gå til innhold

hva er Spiretisme ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Det meste står vel her: http://no.wikipedia.org/wiki/Spiritisme

Vil ikke anbefale å gjøre det...

Der har du den første logiske bristen....

Dette trodde jeg også på når jeg var ung og "dum" (Les: lettlurt) men det gikk fort opp for meg at dette er det reneste tull og tøys... Og det har det fortsatt å være og det er vel en grunn til at dette fremdeles er tull og tøys, 35 år etter... og det er ikke farlig i det hele tatt. At dette liksom skal være farlig er noe som er funnet på av de som ønsker å lure folk til å tro på dette, slik at folk ikke gjør dette hjemme selv og dermed gjør sjarlatanerne arbeids ledig... Enkel logikk... :)

La de som praktiserer dette snakke litt med James Randi, han belønner de som kan faktisk bevise dette med 1 million dollar... Rart ingen har fått tak i denne millionen enda hvis dette faktisk var sant... :hmm:

Endret av RWS
Skrevet

E gjorde dette i går..

og er 100% sikker på att den flytta på seg:O

og vi var 2 stk som gjorde det, og han andre lova meg at han ikkje gjorde noe... Vi ble livredde...

Skrevet

Musklene våre kan ubevisst bevegeseg såvidt det er. Et eksperiment hvor man har et lodd av slag i enden av en tråd, og holder den stille mens man "forestiller seg" at den begynner å gå i sirkel, påvirker musklene dine til å faktisk få det til å skje. Veldig små bevegelser, så små at det er vanskelig å se.

Det finnes alltid en naturlig forklaring på disse tingene. :/

Skrevet

Ja ein anna gang så var e med ein venne gjeng, og da turte ikkje eg og vere med, og da satt eg i ett romm mens di gjorde det, så kom ein ut og han blødde ut av øynenne:O

og etter det turte ikkje di og gjør det...

Skrevet
Ja ein anna gang så var e med ein venne gjeng, og da turte ikkje eg og vere med, og da satt eg i ett romm mens di gjorde det, så kom ein ut og han blødde ut av øynenne:O

og etter det turte ikkje di og gjør det...

Oioi, dette må jo være sant - har du bilde av det kanskje?

Skrevet
noen som har prøvd spiretisme, eller har noen erfaringer med det??

hvordan gjør man det, funker det, hva skjer når man gjør det?

Jeg har aldri hørt om spiretisme og har ingen erfaringer med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...