Gå til innhold

Hvorfor lanserer man en ny prisguide som på langt nær er ferdig?


janao

Anbefalte innlegg

Trodde litt av poenget med betatesting var at man kunne optimalisere og gjøre ting penere og bedre. Nå er det fortsatt mange problemer, linker som ikke virker, manglende bilder, uryddig layout, håpløs footer (tar 1/3 til 1/4 av skjermen) osv.

 

Det er lansert et uferdig produkt. Får håpe jeg kan bruke den gamle prisguiden litt mer for dette var ikke ferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så noen bugs jeg også, derfor lagde jeg den buggete tråden. Da kan man poste de bugs man kommer over.

 

Fint med en buggete tråd, men da man dreiv med betatesting hadde man et forum man kunne gi tilbakemelding på under feedback.tek.no. Der ligger det riktignok ikke bare feilmeldinger, men også forslag til optimaliseringer/forbedringer.

 

Men min mening står fortsatt. En altfor prematur start. Gamle prisguide.no var mer oversiktlig.

 

Og en annen ting. Det nye smilsystemet på nettbutikker er ganske misvisende. Skal mye til for å få et surt ansikt. Ser at 3.6 f.eks. gir et stort smil. 1.8 av 5 gir en rett munn. Har noen funnet ut hva slags kriterier det er for de forskjellige smilene? Mistenker vel at det er så mange 'typer' smil for å være litt mer imøtekommende ovenfor butikkene.

Endret av janao
Lenke til kommentar

Hvorfor er det ingen fra hw-nettverket som kommer med tilbakemelding?

 

Prisguiden er ubrukelig for meg slik den er nå. Hvorfor lansere en prisgude som ikke kan brukes og jage vekk brukere på denne måten? Jeg trodde hw-nettverket bestod av folk som hadde et fnugg av peiling, men der tok man visst grundig feil.

Lenke til kommentar
Hvorfor er det ingen fra hw-nettverket som kommer med tilbakemelding?

 

Prisguiden er ubrukelig for meg slik den er nå. Hvorfor lansere en prisgude som ikke kan brukes og jage vekk brukere på denne måten? Jeg trodde hw-nettverket bestod av folk som hadde et fnugg av peiling, men der tok man visst grundig feil.

 

Helt enig.

Sammenligning fungerer heller ikke?

mobil biten er ræva, kan ikke velge f.eks med eller uten abn osv...

Lenke til kommentar
Hvorfor er det ingen fra hw-nettverket som kommer med tilbakemelding?

 

Prisguiden er ubrukelig for meg slik den er nå. Hvorfor lansere en prisgude som ikke kan brukes og jage vekk brukere på denne måten? Jeg trodde hw-nettverket bestod av folk som hadde et fnugg av peiling, men der tok man visst grundig feil.

 

Jeg prøver å lete etter ekstern harddisk, ikke vil den beholde sortering på pris, og ikke kan jeg finne etter størrelse. Minne er like ille - bra jeg fant en butikk med gode priser allerede, så får jeg vente til de får, for denne listen var jo forenklet til tusen og håpløs føler jeg. Etter 4 forsøk på å få sotert meg frem til en skikkelig disk, så gav jeg opp :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...