Gå til innhold

Spillverket lanserer Counter-Strike servere (PC)

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Litt dumt spørsmål her, men hvordan finner jeg denne serveren ? finner ingen steder å fylle inn ip addresser på CS:S .. har som regel bare valgt servere utifra den vanlige server lista man har der inne.

Skriv "connect" og deretter ip-adressen i console, søk etter en bestemt ip-adresse under "find game" (om det lar seg gjøre, eller trykk "legg til server i favoritter" (eller noe i den duren) og deretter legg inn ip-adressen i feltet som dukker opp.

EDIT: Ikke ban AWP, det er en del av spillet! Man bruker det våpenet man vil ;)

Endret av 2B'1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ban awp på serveren.

Ban folk som er for dårlig til å ta awp-horene. Hater det selv, men det er en del av spillet. awp er kjedlig å spille med og mot, men når jeg tar meg en runde med scouten og får dem til å legge de ned.. ååhh den følelsen :love:

Skrevet
Dere må jo ha office der.

Det blir urettferdig. Jeg er alt for god på den banen...

hehe, nei det hadde ikke vært så dumt med office :)

Er det noen som helst intekt på dette eller er det penger rett i dass for å få fonøyde forumdyr?

Skrevet
Dette fikk meg til å teste CS igjen en liten stund, bare for å finne ut hvor sykt utdatert dette spillet er nå :/

Mulig du krever grafikk av episke proposjoner, men konseptet kan ikke bli utdatert.

Rød mot blå. Fang "flagget" eller drep alle på motstanderlaget. SÅRE eneklt og det funker prima! :D

Skrevet
Dette fikk meg til å teste CS igjen en liten stund, bare for å finne ut hvor sykt utdatert dette spillet er nå :/

Mulig du krever grafikk av episke proposjoner, men konseptet kan ikke bli utdatert.

Rød mot blå. Fang "flagget" eller drep alle på motstanderlaget. SÅRE eneklt og det funker prima! :D

Sammenlignet med f.eks COD 4 blir dette bare en spøk.

Skrevet

Sammenlignet med f.eks COD 4 blir dette bare en spøk.

Så hvorfor ikke prøve CSS?

Skrevet (endret)

Ohyeh, 1.6 <3

EDIT:

Kunne godt vert /rank og /rankstats samt sån du ser hvor mye dmg du tar.

Var ganske lowskills på folka som spilte :p

Endret av aGal
Skrevet (endret)

1 min. rundetid? Kanskje det bør økes litt?

Er bare meg og en annen på servern atm, kom på folkens.

CS:Source

EDIT; Nå er vi 4

Endret av CK_
Skrevet (endret)

Takk for all hyggelig tilbakemelding :)

Og ikke minst, takk for alle søknadene. Responsen var langt over forventet, så håper på forståelse at det vil ta litt tid å gå gjennom alle søknadene. I tillegg har jeg notert ønsket om lengre rundetider, det skal vi klare å fikse alpha-sierra-alpha-papa

Endret av The Stig
  • Opprett ny...