Gå til innhold

Spillverket lanserer Counter-Strike servere (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette fikk meg til å teste CS igjen en liten stund, bare for å finne ut hvor sykt utdatert dette spillet er nå :/

Mulig du krever grafikk av episke proposjoner, men konseptet kan ikke bli utdatert.

 

Rød mot blå. Fang "flagget" eller drep alle på motstanderlaget. SÅRE eneklt og det funker prima! :D

 

Sammenlignet med f.eks COD 4 blir dette bare en spøk.

 

Så hvorfor ikke prøve CSS?

 

 

Har da spilt både CS og CS:S til døde.

Lenke til kommentar

Nei:

 

Dette fikk meg til å teste CS igjen en liten stund, bare for å finne ut hvor sykt utdatert dette spillet er nå :/

Mulig du krever grafikk av episke proposjoner, men konseptet kan ikke bli utdatert.

 

Rød mot blå. Fang "flagget" eller drep alle på motstanderlaget. SÅRE eneklt og det funker prima! :D

 

Sammenlignet med f.eks COD 4 blir dette bare en spøk.

 

 

Så hvorfor ikke prøve CSS?

 

 

Har da spilt både CS og CS:S til døde.

 

Du skrev bare CS, derfor tenkte jeg at du sammenlignet CS med COD 4, og ikke hadde prøvd CSS :p

 

 

Ja:

 

 

Har da spilt både CS og CS:S til døde.

Du skrev bare CS, derfor tenkte jeg at du sammenlignet CS med COD 4, og ikke hadde prøvd CSS :p

 

 

Sorry :p

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Nei:

 

Dette fikk meg til å teste CS igjen en liten stund, bare for å finne ut hvor sykt utdatert dette spillet er nå :/

Mulig du krever grafikk av episke proposjoner, men konseptet kan ikke bli utdatert.

 

Rød mot blå. Fang "flagget" eller drep alle på motstanderlaget. SÅRE eneklt og det funker prima! :D

 

Sammenlignet med f.eks COD 4 blir dette bare en spøk.

 

 

Så hvorfor ikke prøve CSS?

 

 

Har da spilt både CS og CS:S til døde.

 

Du skrev bare CS, derfor tenkte jeg at du sammenlignet CS med COD 4, og ikke hadde prøvd CSS :p

 

 

Ja:

 

 

Har da spilt både CS og CS:S til døde.

Du skrev bare CS, derfor tenkte jeg at du sammenlignet CS med COD 4, og ikke hadde prøvd CSS :p

 

 

Sorry :p

 

Sorry, jeg sitter å ser på TV så det går litt fort i svingene, og sitatet som jeg er fult klar over at skulle vært korta ned, ble dessverre ikke det akkurat da. Det er endra nå ;)

 

Nei:

 

OT og sitat"feil"-kommentarer :p

 

Lenke til kommentar

Fantastisk :D

 

Har ikke spilt på år og dag, men spilte fire år aktivt i beste fjortissperiode og endte på et greit nivå før jeg gikk over til Battlefield 2 i The Last Vikings og Cathgamer. Må nesten prøve dette, husker vi hadde en servertråd i gode gamle dager hvor vi avtalte å spille og greier. Morsomt :)

Lenke til kommentar

Hepps!

 

Nok en gang, tusen takk til samtlige som har sendt inn søknad. Dessverre har vi nå fått et aldri så lite luksusproblem, nemlig at søknadbunken er på godt over 70 stk. Dessverre har vi ikke muligheten til å gi såpass mange admin-tilgang, derfor blir nok noen skuffet. Vi jobber så fort vi kan med å gå gjennom alle søknadene, og de som har blitt "godtatt" får beskjed ila helgen.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...