Gå til innhold

Modern Warfare 2 bakfra? (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

...

Hurra, nå kan jeg se rompa til karakteren min, og ikke se folk som er rett foran karakteren min!

 

W00t!

 

Sikkert hyggelig for rompefikserte japanere og tenåringer, men for oss som ikke liker mannerumper midt i kamera er tredjeperson ganske unødvendig?

 

Hva er poenget med tredjeperson, sånn egentlig, egentlig -- bortsett fra å se rundt hjørner, over vegger og å se sin egen rompe?

 

Jeg håper ikke tredjeperson er et valg i de fleste modus, for jeg liker ikke tanken på at campere kan se rundt hjørner mens de holder en RPG/noob-tube i for eksempel free for all.

Herregud.

C4 har plutselig gått fra "ubrukelig" til "overpowered".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nå er det envt fra offisielt hold at denne funksjonen er noe man kan slå på når man skal lage server / hoste spill. Alle som kommer inn på serveren vil være låst til denne synsvinkelen, servere med denne funksjonen påslått skulle være godt merket har de sagt. Dette er noe som IKKE påvirker normalt spill på vanlige servere. Så ingen bekymring.

 

Har man lyst til å spille normalt så hopp på servere uten 3dperson, vil man spille med hopp på servere med.

 

Men håper ikke dette var den store overraskelsen, for er ikke akkurat imponert. Virker mer som en funksjon de bruker f.eks i singleplayer (kanskje i visse brett der fokus er på løping enn bare skyting) som de har overført til multiplayer for morro skyld.

Lenke til kommentar

hvorfor forsvinner knive muligheten ? bruker kniv på socom også, knivdrap i et sett der.. kanskje ikke like mye som når det er FPS, men ikke langt ifra.

 

Men nå vet jeg ikke enda hvordan 3ps de har laget. Hvis det er slik 3ps som har gått igjen i andre spill, er det kjipt, men hvis det er socom style, blir det nice.

 

Men uansett, dette blir jo valgfritt ? så skjønner ikke hvorfor folk surmuler over dette.. skal dere ikke uansett spille på FPS serverene ?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...