Gå til innhold

Døm personen over deg etter musikksmaken sin!


PgUp

Anbefalte innlegg

Cuz: Du er 22 år og studerer noe samfunnsvitenskapelig på Blindern. Har en stor vennekrets, men samtidig en "mindre" kjerne av venner som du holder deg mest sammen med. Kjøttboller og pinnekjøtt er blant favorittmaten din. Du er også glad i en god fest, men holder deg unna andre rusmidler enn alkohol. Av interesser er du glad i tv-serier, film og innebandy.

 

http://www.youtube.com/watch?v=lEmALYV72sc&feature=related

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vowels fortrekker å nyte det gode liv i sus og dus med stillegående og anonyme mennesker som gjør akkurat det Vowels elsker å gjøre; å forsterke de små øyeblikkene så godt som det kan gjøres.. Når det gjelder personligheten, kan det godt tenkes at Vowels er en normalt rolig person, men så fort et øyeblikk tenner han, blir han raskt selskapets yngling. :)

 

Endret av HalogenpæreUtenLys
Lenke til kommentar

En skulle tro McHalvorsen hadde sansen for det gamle og grå. Men som McHalvorsen vet selv, er det i det grå man finner de lyse glimtene. På veien triller han på den amerikanske vestkysten i godt humør, med vinylplatene han fant hos oldemor. Med seg i bilen har McHalvorsen med seg sine beste venner og preiker skit om alt og ingenting.

 

 

Offt: Om det finnes tråder for denne typen musikk på forumet, send meg den.

Endret av HalogenpæreUtenLys
Lenke til kommentar

HalogenpæreUtenLys: Du er ikke redd for å skille deg ut ved å si det du mener, høre på den musikken du liker eller kle deg og te deg som du selv vil. Du er helt og holdent deg selv. Du er kanskje rundt 18-23 år gammel, og er fremdeles ung, men er moden for alderen og liker litt old school musikk. Du har sansen for soul, men liker kanskje også bluesartister som Jimi Hendrix. Du blir respektert for smaken din blandt jevnaldrene fordi du står for det du mener, og ikke er flau.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=nn1El-A9aZM

Lenke til kommentar

KittyCat: Ut i fra nick så tror jeg du kanskje er jente, men hvis du er gutt/mann så bruker du boots, blå olabukser, hvit t-skjorte med avklipte armer (gjerne litt møkkete), sørstatsflagg som bandana pyntet med en flott cowboyhatt på toppen. Øl og Jack Daniels er favorittdrikke, mens du gjerne vil ha noen feite kjøttstykker på grillen. Kjører rundt i en gammel amerikansk pick-up truck med armen ut av vinduet :tease:

 

Kanskje en smule overdrevet beskrivelse av en stereotypisk redneck :p

 

http://www.youtube.com/watch?v=ff_V0hHCTCw

Lenke til kommentar

Jeg er jente. En slik en som du beskrev ville vel neppe kalt seg KittyCat? ;)

 

Over til deg, bas. Noen ville kanskje fått en "emo"vibe av denne typen musikk, og sett for seg en eller annen sekstenåring utenfor outland med scenestil, en sigarett stjålet fra mor og skateboard eller BMXsykkel. De ville trodd at du misforsto hvilken sjanger du faktisk hører på, og antatt at du trodde du hørte på det tyngste metal du kunne finne, uten å skjønne hvor feil du tok. Jeg tror du er en helt vanlig, plain fyr som gjerne vil virke litt tøffere ved å høre på hardcore punk, som er litt mer barnevennlig enn de fleste sjangre innenfor metal, men likevel innehar nok elementer av skrik og skrål til at du blir tilfredsstilt.

 

http://www.youtube.com/watch?v=JibvELEc9YI

Lenke til kommentar

KittyCat: Du er (fremdeles) en mann, som på tross av en livsstil som reflekterer ungdommerlighet/umodenhet, nærmer seg 30 år. Du har enda ikke hatt en fast jobb, mye takket være rike foreldre, og du lever ungkarslivet til det fulle. Det hender du vurderer livssituasjonen din når dine venner gifter seg, får barn eller kjøper et nytt hus, men en tur til kreta blåser fort de tankene ut av verden.

 

http://www.youtube.com/watch?v=28fk5jVxE2E

Lenke til kommentar

Jeg er jente. En slik en som du beskrev ville vel neppe kalt seg KittyCat? ;)

 

Over til deg, bas. Noen ville kanskje fått en "emo"vibe av denne typen musikk, og sett for seg en eller annen sekstenåring utenfor outland med scenestil, en sigarett stjålet fra mor og skateboard eller BMXsykkel. De ville trodd at du misforsto hvilken sjanger du faktisk hører på, og antatt at du trodde du hørte på det tyngste metal du kunne finne, uten å skjønne hvor feil du tok. Jeg tror du er en helt vanlig, plain fyr som gjerne vil virke litt tøffere ved å høre på hardcore punk, som er litt mer barnevennlig enn de fleste sjangre innenfor metal, men likevel innehar nok elementer av skrik og skrål til at du blir tilfredsstilt.

 

Nja, vil ikke si du er så veldig nærme, men en ting har du helt rett i, og det er at jeg er en helt plain fyr. Når man er ei greit utdannet kontorotte godt oppi tredveåra så prøver jeg vel heller å skjule at jeg hører på slik musikk, prøver i hvertfall ikke å tøffe meg med det ;)

 

Hardcore (særlig NYHC) har jeg hørt på siden tenårene, spilt i band, både spilt og arrangert haugevis med konserter rundt om, vært i studio og spilt inn demo osv, så det er nok ikke noe blaff i vinden for å tøffe meg :) Men jeg er nok dessverre stuck i nittitallet og liker stort sett gamle klassiske band innenfor sjangeren, videoen var faktisk av litt nyere dato og litt mer "mainstream" en det meste annet.

Endret av bas
Lenke til kommentar

 

Du virker som en rolig og avbalansert mann som har levd en plass mellom 23 og 27 vintere. Musikken du hører på skiller seg litt ut i fra hva vennekretsen din hører på, men du er likeglad. Jeg tror du er i sluttfasen av å ta utdannelse,- eller just har startet arbeidskarrieren din. Du startet å studere rett etter militæret. Du har dame og har egentlig forberedt deg på å slå deg ned.

 

Hvor mye bommet jeg nå ? :)

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=R8OOWcsFj0U

Lenke til kommentar

Du virker som en rolig og avbalansert mann som har levd en plass mellom 23 og 27 vintere. Musikken du hører på skiller seg litt ut i fra hva vennekretsen din hører på, men du er likeglad. Jeg tror du er i sluttfasen av å ta utdannelse,- eller just har startet arbeidskarrieren din. Du startet å studere rett etter militæret. Du har dame og har egentlig forberedt deg på å slå deg ned.

 

Hvor mye bommet jeg nå ? :)

Du traff på væremåte, kjønn, alder og musikksmak, men resten bommet du på :)

Lenke til kommentar

Vegpeg har en tendens til å hate og irritere seg over mindre viktige ting, som for eksempel gjennom sine vandringer i gågatene i sentrum på lyse sommerdager. Både duer (flygende råtter) og kelneren på hjørnet. Uansett hvor Vegpeg er han mindre gjerrig når de riktige musene smiger seg forbi han. Han er sjapp i avtrekkeren og benytter seg av situasjonen "bordet er mitt, vålla!". Selv om de flesteparten blir sjokkert over avtrekkerene er han egentlig en rolig og avbalansert person, som bare trekker, når det er en stor fisk på garnet.Lenke:

Lenke til kommentar

Frem til ca 1:00 i den musikkvideoen tok jeg deg for en klassisk fjortisjente mellom 14 - 17 med null musikksmak som utelukkende hører på ovennevnte musikk for å tilfredsstille dine seksuelle fantasier fordi alle gutter på din alder er kvisete og dumme. Etter å ha sett litt mer av musikkvideoen som former et grunnlag for min analyse må jeg konkludere med at du er mentalt forstyrret, men på en intelligent og samfunnskritisk måte. :w00t:

 

Endret av McMuffin
Lenke til kommentar

Tar deg også jeg, Dermuszdel.

 

Du bor i en blokk, byggeår 1974. Det lukter en blanding av mugg og kattelukt i oppgangen. Du har ikke skiftet sengeklær på tre måneder. Du har langt hår, men begynner å bli tynn på toppen. Du er 179 cm høy, veier 93 kg. Du eter grandiosa så ofte du kan, men går av og til for karbonader og pasta. Du har tre gitarer, to elektriske, en av de en Telekaster, og en akustisk. Den andre elektriske gitaren er svin-dyr, og du har den som oftest låst ned i kofferten. Du er veldig god på musikk, spesielt rock og blues i perioden 1950 - 1982. Du tar gjerne å spiller av Black Sabbaths første album på LP i ny og ne. Du går i svart skinnjakke med sånne dinglende skinn foran jakkelommene. Du går i army-boots. Du er veldig flink med skytevåpen, spesielt av gamle tyske typer fra WW2, og du er god med PC.

 

http://www.youtube.com/watch?v=fYYFDN1AWSU

Endret av FrihetensRegn
Lenke til kommentar

FØKK! Noen var før meg! lol :p

 

FrihetensRegn er en morsom person som elsker å henge meg vennene sine. Du har mange venner av motsatt kjønn, og det gjør deg ingen ting. Du går i 3. klasse VGS og digger det. Foreldrene dine er skilt og du har fått et fett stipend pga det. Det gjør deg ingen ting, for de pengene kan du bruke på drekke og røyk.

 

Feeling Left Out - Would You Like Something To Drink

http://www.youtube.com/watch?v=hAzsydz2aNU

Endret av Anarkorken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...