Gå til innhold

Døm personen over deg etter musikksmaken sin!


PgUp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du er 60år og savner de dagene da du var hippie og stod på Woodstock. Du har ikke jobb og lever på gaten i San Francisco. Du håper at hippietiden en gang vil slå tilbake.

 

Hmmm, det som stemmer best er at jeg ikke har jobb (men også da må man legge godviljen til -- jeg har ferie...).

Lenke til kommentar

Lostinspace = Er for tiden Lost in the 80`s. Bare fordi at Ray Ban`en er tilbake er ikke resten av pakken like interessant. Men mest sannsynlig sitter vedkommende på nattevakt i ett sliten eldresenter i Asker å mimrer tilbake til sin egen tid på videregående og drømmedama/typen vedkommende hadde ett godt øye til. Etter å ha gjort ferdig arbeidsoppgavene på eldresenteret blir youtube brukt som tidtrøyte til endt skift og denne sangen dukker opp, den vekker sterke minner da den mest sannsynlig ble spilt på det lokale diskoteket da en situasjon oppstod mellom lostinspace og vedkommendes utkårede. Lostinspace drømmer så om denne tiden og om valget som ble tatt kunne ført til noe annet.

 

 

Mitt bidrag:

http://www.youtube.com/watch?v=bUq3oc0lYbw&videos=AhN-rQ03IAM

Lenke til kommentar

I.o.m. Gavekort allerede viser til bilde og hobbyer/interesser i sin profil, trengs ingen ytterligere kommentarer. Videre til neste låt.

 

Mr. Mister - Is It Love (1986)

 

 

 

Hva er det du snakker om? Vi skal bare dikte opp noe etter musikken, ikke prøve å gjette!

 

Vurder meg! smile.gif

Lenke til kommentar

mokira: Du har lett for å gå din egen vei, og det å følge autoriteter er noe du nesten aldri gjør. Du liker konseptet frihet, og har slik sett blitt en ung tenker. Du kan enten være en tenker som låser seg inne, eller en tenker som reiser og utforsker. Du er sistnevnte. En reiser liker østen, Asia.

 

http://www.youtube.com/watch?v=bHQmDqlv5Rc

Endret av cuadro
Lenke til kommentar

mokira: Du har lett for å gå din egen vei, og det å følge autoriteter er noe du nesten aldri gjør. Du liker konseptet frihet, og har slik sett blitt en ung tenker. Du kan enten være en tenker som låser seg inne, eller en tenker som reiser og utforsker. Du er sistnevnte. En reiser liker østen, Asia.

 

Du traff veldig bra, men godt du rettet opp til "sistnevnte". Du har kanskje snoket på profilen min? :)

Lenke til kommentar

Hva er det du snakker om? Vi skal bare dikte opp noe etter musikken, ikke prøve å gjette!

 

Vurder meg! smile.gif

Du kommer til å gro langt skjegg når du blir eldre. Du har en interesse for amerikanske hot-rods og klassikere.

 

Jeg er dessverre for fantasiløs til å komme på mer i skrivende stund.

 

mokira: Godt forsøk. Men jeg er ikke gammel nok til at det stemmer.

Lenke til kommentar

Det aller siste dobbelt-skjekket jeg, ja. Mente å nettopp ha lest innlegget ditt, skjønner du ;) Forøvrig liker jeg selv Japansk kultur, så biter bare faller på plass slik :)

 

Ah ja, Japansk kultur står høyt i kurs hos meg også. Du kjenner vel sikkert til Kina planene mine, og Japan er ikke veldig langt unna (mtp distansen) så jeg må nok ta turen over det gule havet og få sett om det stemmer :)

 

 

mokira: Godt forsøk. Men jeg er ikke gammel nok til at det stemmer.

 

Men den sangen der fenger faktisk utrolig bra. Selv for en som ikke har noe forhold til den slags musikk overhodet. :)

Lenke til kommentar

thesinner: Du er en kar på 21 år og du drekker ofte. Og når du først drekker så går det kun i ØL! Du har stil med blanding av new rave/gangster-stil. Du har hatt 5-6 forhold. De har ikke vart lenger en 2-3 uker. Du ser gjerne på NCIS når det går på TV. Og ikke minst Family Guy og/eller Simpsons

 

http://www.youtube.com/watch?v=lKZsGhi6bx4

Endret av Anarkorken
Lenke til kommentar

iSilje: Du er nyfrelst Muse-fan og irriterer deg grønn over at du ikke har billetter til konserten som er IDAG i Bergen! Bruker Mac og flyttet hjemmefra for 2 år siden.

 

Er rett og slett bare nødt til å legge til at jeg ikke er nyfrelst, nærmest en skam å ha det på seg!

Lenke til kommentar

thesinner: Du er en kar på 21 år og du drekker ofte. Og når du først drekker så går det kun i ØL! Du har stil med blanding av new rave/gangster-stil. Du har hatt 5-6 forhold. De har ikke vart lenger en 2-3 uker. Du ser gjerne på NCIS når det går på TV. Og ikke minst Family Guy og/eller Simpsons

Haha det er gøy.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...