Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ingenting spennende denne super tirsdagen heller ...

Begynner desverre å bli et kjent problem, det der. Ser ut til at de er ganske likegyldige på det punktet, kan ikke huske at de har svart på kritikken.

 

PRen er vel god...

bli kjent som butikken med juggel og drit på tilbud kan umulig være bra pr for annet enn stjele kunder fra nille.

Endret av cruzader
Lenke til kommentar
hva mener folket om Thermolab CPU-kjøler, Nano Silencer?

tenkte å bytte ut boxed intel cpu-kjøler(Intel Wolfdale til E1500), mye forskjell på støy?

klarer ikke finne ut hvor mye den boxed kjøleren bråker...

 

Vet ikke :p Kjøpte denne jeg også, kan jo funke som GPU kjøler eller noge slikt om man modifiserer den litt.

Google is our friend

 

http://thermolab.co.kr/?mid=nano_eng

 

Står i specs at støtter cpu> below 100W TDP (jeg for min del ville nok ikke brukt lav-profil på annet enn max 65W-70W TDP prosessor tror jeg)

 

Ang. støy så er jo hverken stock eller retail vifter særlig stillegående hvis man ikke sjekker at funksjonen såsom "Smart CPU Fan", "Smart Q-Fan" etc. er Enablet i Bios.

Lenke til kommentar
Google is our friend

 

http://thermolab.co.kr/?mid=nano_eng

 

Står i specs at støtter cpu> below 100W TDP (jeg for min del ville nok ikke brukt lav-profil på annet enn max 65W-70W TDP prosessor tror jeg)

 

Ang. støy så er jo hverken stock eller retail vifter særlig stillegående hvis man ikke sjekker at funksjonen såsom "Smart CPU Fan", "Smart Q-Fan" etc. er Enablet i Bios.

 

nå var det ikke vifta til netshop jeg lurte på heller, men boxed vifta fra Intel.

skal forresten på HTPC som går å durer på maks 50% cpu, har aktivert sånn smart-greie i biosen, men hører fortsatt pc`n...

Lenke til kommentar
Lurer når butikkene får ny batch fra intel med SSD'er, håper så inderlig på et tilbud da.

 

Nei det kommer ikkje flere leveringer fra intel. Intel er konkurs :!:

 

 

Selvfølgelig kommer det mere. Det kommer jo stadig inn til butikker.

 

 

Ja, jeg er da ikke helt retard heller, spørsmålet var vel hvor lenge det er til.

Lenke til kommentar
skal forresten på HTPC som går å durer på maks 50% cpu

Verdt å forsøke den Thermolab'n. 100 kroner er jo gi-bort pris uansett :)

 

er det jeg tenker også.

men, har blitt litt hundre er og hundre der i dag, det blir fort litt penger, hadde ikke noe planer om å kjøpe noe i dag :p

kan vel uansett ikke bli så alt for mye dårligere enn boxed kjøler, de er gjerne ikke de beste...

Artic Silver 5 er kanskje ett must det også?

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...