Gå til innhold

Netshop Supertirsdag 27. Oktober kl. 10:00


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

La merke til at 1 av mine 3 ordre synes på Netshop.no sin side, men har jo ordrebekreftelser på mail for alle 3.. Hmm, rare greier synes jeg.

Fler som har opplevd det her?

 

EDIT:

Ser ut til at ordrene blir lagt i sammen etter hvert.

Endret av aGal
Lenke til kommentar

 

Ok, takk for svar. Hvordan er lydnivået på disse? Samme høyfrekvente hvinet som tidligere?

 

Har kun kjørt Samsung i det siste, så vet ikke hvordan Seagate er for tiden.

har 16stk av de 1,5tb seagate som hadde firmware problemet i fjor, lydnivået vet ikke jeg helt da det står delta vifter i servern som overdøver diskene men jeg har ikke hatt noe problemer med de.

stått ganske 24/7 på siden desember.

 

 

Jeg hadde 3, og 2 tok kvelden (en ble sendt til Seagate i Nederland for gjenopretting). Problemet viser seg ikke før man slår dataen av og på igjen. Det er ikke så rart at dine fungerer hvis dataen har stått på hele tiden. Oppdater firmware. Jeg fikk ny firmware fra Seagate etter at jeg sendte dem mail.

Lenke til kommentar
Jeg byr:

-bud

Hvis 10 stykker går sammen og ofrer en stemme kan vi ødelegge sjansene for at lars vinner.

 

Edit: I tillegg er det nok litt for seint og bruke den taktikken i og med andre ha allerede stemt.

Nooo ! pliiis, ikke ødelegg for meg :cry:

 

Hvilken taktikk ? :ninja:

Endret av lars_era
Lenke til kommentar
Jeg byr:

-bud

Hvis 10 stykker går sammen og ofrer en stemme kan vi ødelegge sjansene for at lars vinner.

 

Edit: I tillegg er det nok litt for seint og bruke den taktikken i og med andre ha allerede stemt.

Nooo ! pliiis, ikke ødelegg for meg :cry:

 

Hvilken taktikk ? :ninja:

Taktikken om å si hvilke tall du hadde for at ingen skulle stemme på dem^^

Lenke til kommentar

55" Samsung UE55B7020 LED LCD-TV Fu

 

LED-TV er det naturlige valget for deg som vil ha en elegant, tynn og miljømerket TV med suveren bildekvalitet. LED gir en utrolig bildeopplevelse med uovertruffen briljans, fargemetning og kontrastomfang.

 

før: 24995,- 22995,- inkl. mva

 

 

 

Ekstremlyd for entusiasten!

 

Fantastisk bassgjengivelse og et "stort" lydbilde. Passer spesielt bra til spilling. Det er verdt å nevne at dette er en av de hodetelefonene vi har hørt, som likner mest på vanlige høyttalere. Vi synes DT770-80 Pro rett og slett er en morsom hodetelefon! Absolutt en av våre favoritter.

 

før: 1795,- 1395,- inkl. mva

 

 

 

HP Pavilion dv6-1055 C2D T4200

 

Med en slående industridesign i flytende metallic på utsiden og kraftige underholdningsfunksjoner på innsiden er denne bærbare PCen perfekt for underholdning, kommunikasjon og produktivitet.

 

før: 5995,- 4995,- inkl. mva

 

 

 

Sony CyberShot DSC-S930

 

Den perfekte veien til en verden av fantastiske bilder finner du gjennom Sony CyberShot DSC-S930 digitalkamera! Hvem vil bekymre seg for kamerainnstillinger når du prøver å få et flott bilde? Det har aldri vært enklere å få flotte resultater. 10.1MP, 2.4"LCD, 3x optisk, nordisk, sort.

 

før: 995,- 850,- inkl. mva

 

 

 

Pioneer S-V410 A/V 5.1 høyttalere

 

Dette elegante 2-veis høyttalersystemet er i ekte aluminium. Få fremragende lyd fra den stilige S-SP410. Systemet består av 4 frittstående (front- og bakre høyttalere) med matchende smal senterhøyttaler. Alle høyttalerne i settet er magnetisk skjermet for videobruk.

 

før: 6995,- 4995,- inkl. mva

 

 

 

1,5 TB Ekstern lagring - kongepris!

 

Seagate/Maxtor Basic Desktop er ekstern lagring på hele 1,5 TB. Disken har en hastighet på hele 7200RPM, 32MB cache og har støtte for USB 2.0. Dette er virkelig mye lagringsplass for en rimelig penge.

 

før: 1095,- 995,- inkl. mva

 

 

 

Fascinations SandBilde,"Saturn"

 

Et utrolig flott kunstverk designet av den anerkjente kinetiske kunstneren Klaus Bosch.

 

før: 395,- 260,- inkl. mva

 

 

 

Sandisk MicroSDHC 16GB

 

Sandisk MicroSDHC 16GB Minnebrikke til bl.a. nye mobiltelefoner

 

før: 499,- 435,- inkl. mva

 

 

 

MIST vifte, MISTYLFA120LSBL, 4xBlå

 

MIST vifte, MISTYLFA120LSBL, 4xBlå LED 120x120x25, 54.4 m³/time, 16.5 dB(A)

 

før: 89,- 49,- inkl. mva

 

 

 

Punchingball Stress Buster Rød

 

Dårlig dag på jobben? Ga PCen deg blåskjerm igjen? Kona gnåler og ungene skriker? Kreditorene maser? Don't get mad, get even. La frustrasjonene få utløp. "Stress Buster" tar imot slag etter slag og den slår ikke tilbake. Selv om du ikke har mer enn tynne og vinterbleke overarmer å stille opp med så har du intet å frykte.

 

før: 50,- 30,- inkl. mva

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...