Gå til innhold

Gratis Death Rally fra Remedy (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det vet jeg, men det krever ikke voldsomt med jobb å porte et gammelt spill. Det finnes nok av idealister med gode hensikter som er villige til å gjøre en sånn jobb gratis, eller i bytte mot noe fint. På den måten kan den stadig voksende *nix-delen av brukerne også kose seg med en gammel klassiker på sitt OS-of-choice.

Lenke til kommentar
Hmf. Hvorfor ikke portere det til andre plattformer i samme slengen? Er sikkert mange Mac- og Linux-brukere som gladelig hadde satt tennene i dette spillet om det hadde blitt portet.

 

Hadde du lest i forumet deres ville du oppdaget at spillet fungerer på Linux. Og en annen bruker sier han spiller på en Mac med Crossover uten problemer.

Lenke til kommentar

Bisk0p: når du sier det, så synes jeg også at jeg spilte noe lignende en gang på tidlig 90-tall på Amiga... Var dette Carnage?

 

 

For så vidt ikke originalt konsept, men veldig bra gjennomført. Andre spill i bil/skyte-sjangeren er (i tilfeldig/impresjonistisk) rekkefølge: high octane, carmageddon, "taxi med våpen", øøh GTA m.m. mye snacks :)

Lenke til kommentar
Bisk0p: når du sier det, så synes jeg også at jeg spilte noe lignende en gang på tidlig 90-tall på Amiga... Var dette Carnage?

 

 

For så vidt ikke originalt konsept, men veldig bra gjennomført. Andre spill i bil/skyte-sjangeren er (i tilfeldig/impresjonistisk) rekkefølge: high octane, carmageddon, "taxi med våpen", øøh GTA m.m. mye snacks :)

 

Jeg spilte det på Windows 3.11, boota fra diskett! :D Men kan godt være, koste meg med 2 player med en kompis! ;)

 

Carmageddon er jo ikke det samme da. Det er jo 3d spill, bedre grafikk og mer blod :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...