Konkulf Skrevet 16. oktober 2009 Skrevet 16. oktober 2009 (endret) Borderlands Info Om spillet: Spill-informasjon Sjanger: RPS (Role Playing Shooter) Utvikler: Gearbox Software Utgiver: 2K Games Grafikkmotor: Unreal Engine 3 Utgivelsesdato: Utgivelsesdato PC: 30 Oct 2009 Utgivelsesdato PS3: 23 Oct 2009 Utgivelsesdato Xbox 360: 23 Oct 2009 Litt om selve spillet: Borderlands combines the best in first-person action with player customization and vehicular combat for incredible layers of gameplay depth. The game features a groundbreaking content generation system allowing for near-endless variety in weapons, item drops and character customization. Borderlands allows for multiple players to share the same game experience simultaneously online in co-op gameplay. Players can freely join or leave each other's games at anytime, or choose to play in the full single-player mode. These features, along with a rich and deep fiction that touches upon the mysteries buried beneath the surface of a danger-filled planet, combine to form a breakthrough experience that challenges the conventions of modern shooters. Gun Lust: Choose from an arsenal of hundreds of thousands of weapons, each with their unique manufacturers, specifications and advantages. A revolutionary new content generation system provides for near infinite tools of destruction. Co-op Engineered Game Design: Borderlands is built from the ground-up to be an exciting and intuitive co-operative multiplayer experience that rewards players for executing advanced strategies and tactical maneuvers FPS Action Meets RPG Character Progression: Players earn experience and gain proficiency in a number of specialties as they do battle with enemies. Intense Vehicular Combat: Get behind the wheel of and engage in intense vehicle-to-vehicle combat, complete with extensive damage modeling and spectacular explosions Next Big Original IP From Gearbox Software: Experience the action and creativity derived from the pedigree of one of gaming’s most innovative and respected developers. __________________________________________________________________________________________ Se filmen hos Youtube Snakk i vei! PS: Alle de som spiller Borderlands på Xbox360, ta en titt på Denne tråden Endret 2. november 2009 av Xerius987
Oriuss Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Og spillet er laget med "Unreal Engine 3" hvis noen lurte.
Hratgard Skrevet 17. oktober 2009 Skrevet 17. oktober 2009 Gler mæ. Forhåndsbestilt til X360 fra Dustin som hadde det svært rimelig. Lite co-op rpgs der ute annet enn MMORPGS.
Konkulf Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Jeg syns dette kan bli et av Historiens beste spill hvis det ser ut til å bli så bra som det ser ut som. Hvilken platform skal dere få Bordelands til, jeg selv skal få det til PS3'en Ser helt rått ut med Split-screen Co-op mvh Xerius987 Endret 17. oktober 2009 av Xerius987
The Walking Dead Skrevet 19. oktober 2009 Skrevet 19. oktober 2009 hvorfor minner dette om et cartoon spill. figurene ser jo for jævli ut? explain.
Hratgard Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 hvorfor minner dette om et cartoon spill.figurene ser jo for jævli ut? explain. Fordi dem bruker en teknikk som heter Cel Shading. Er endel spill som har benyttet dette, bl.a. XII. Selv syns jeg det ser kult ut. Skaper en annen stemning, og skiller spillet ut i fra resten av de generiske hordene av FPSer der ute.
Oriuss Skrevet 20. oktober 2009 Skrevet 20. oktober 2009 De sier selv at spillet ikke skal kalles cell-shading, siden det skal være håndtegnet. Men de kan jo si hva de hvil, forde det er jo en type cell-shading uansett.
Patney Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Noen som har kjøpt seg det? Jeg kjøpte det i går og spilte en del med en venn, og det var utrolig kult. Anbefales!
Goldshoten Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 Kom gjerne med innspill dere som har kjøpt det. Er litt skeptisk til dette spillet, så har tenkt til å vente før jeg har hørt hva andre mener om dette spillet.
Konkulf Skrevet 24. oktober 2009 Forfatter Skrevet 24. oktober 2009 (endret) Kjøpte det i går, og kan ikke si noe annet en at jeg er Overrasket, ja, jeg trodde spillet skulle bli VELDIG bra, men ikke SÅ bra Spillet er helt Rått! Hvis noen vil spille lit co-op med meg , så add meg på PSN: Freddy987 Endret 24. oktober 2009 av Xerius987
Nerdepappa Skrevet 24. oktober 2009 Skrevet 24. oktober 2009 satt å spilt fra kl 11 til 17 i dag, men kompis
Patney Skrevet 25. oktober 2009 Skrevet 25. oktober 2009 Har spilt omtrent hele helgen med en annen lool. Utrolig lett å bli hekta.
mac_gyver Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 kommer det non demo til 360 i nærmeste fremtid?
Patney Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Tror ikke det pleier å komme demoer etter release.
mac_gyver Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Tror ikke det pleier å komme demoer etter release. jo det hender det...
Oriuss Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg har spillet...Syntes det er utrolig fett. Minner meg litt om en slags diablo i fps form. Et spill man kan spille coop mange ganger og ikke gå lei.
Patney Skrevet 26. oktober 2009 Skrevet 26. oktober 2009 Jeg er ganske sikker på at utviklerne er fans av diablo. Systemet er ganske likt, med tanke på hvor tungt fokuset er på loot, pluss klassebaserte karakterer med hvert sitt unike skilltre.
Sameboe Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Skal vurderes! Neste spill til Xbox står mellom: Halo 3 (har enda ikke skaffet meg det ) Halo ODST Dragon age: Origins og Borderlands
Dr. Mobius Skrevet 27. oktober 2009 Skrevet 27. oktober 2009 Gleder meg som en unge til dette slippes på PC!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå