Gå til innhold

"Infected snus" - Noen snusbokser lukter for jævlig


Anbefalte innlegg

INFECTED SNUS! Hører jeg stadig vekk og er selv et pårørende av dette forferdelige greiene til skruf. Ja Skruf. De siste måndene har snusen luktet dritt, har noen ande også opplevd at det lukter råtten dritt og smaker enda værre?

 

Dette er tråden for alle som vil få ut sin frustrasjon over jævelskapet. Det går masse rykter på skolen om at skruf har puttet i noen midler som gjør at det ikke skal spres svineinfluensa via snasen, men dette må vel være noe av det mest idiotiske jeg har hørt. Om noen kan bekrefte dette hadde det vært flott. Og enda bedre om noen kunne avkrefte det med en ordentlig unnskyldning.

 

 

-Kuzzye

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke opplevd det selv, men fetteren min fikk en slik boks på taxfree. Lukter råttent. Samme lukt som kommer dersom du lagegr løsklyser i en tom boks og ikke åpner den på 2 uker. Da vil du kunne se at det er vokst sopp på snusen. Det var samme lukt på denne porsjonssnusen hans. Det kan umulig være bra.

 

Dersom jeg får en sånn boks vil jeg åpne posen og inspisere snusen litt nærere. Vil anbefale de som sitter på en slik boks å gjøre det samme.

 

 

Edit: Skruf lukter ikke rose til vanlig, men dette lukter råttent. Og det er ikke alle boksene. Det smaker ikke godt heller.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Har ikke opplevd det selv, men fetteren min fikk en slik boks på taxfree. Lukter råttent. Samme lukt som kommer dersom du lagegr løsklyser i en tom boks og ikke åpner den på 2 uker. Da vil du kunne se at det er vokst sopp på snusen. Det var samme lukt på denne porsjonssnusen hans. Det kan umulig være bra.

 

Dersom jeg får en sånn boks vil jeg åpne posen og inspisere snusen litt nærere. Vil anbefale de som sitter på en slik boks å gjøre det samme.

 

 

Edit: Skruf lukter ikke rose til vanlig, men dette lukter råttent. Og det er ikke alle boksene. Det smaker ikke godt heller.

 

Tingen her er jo det at det ikke bare er et fåtall som lukter og smaker jævlig. En kamerat av meg kjøpte en hel stokk og alle boksene var helt fucka. Jeg har selv opplevd dette med flere bokser og det er sånn at jeg egentlig bare vil kaste hele boksen !! Jeg har ikke sett noe som er rart på selve snusen, utenom at det smaker og lukter helt for jævlig.

Tror du virkelig at det kan være sopp eller noe ? Fordi jeg har sjekket datoen og den har ikke gått ut heller, og jeg kjøper jo dem direkte fra kjøleskapet så ....

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Er ikke intensjonen å "bumpe" en gammel tråd, men dette er fakta og et vedvarende problem. Kjæresten og jeg kjøpte snus i Sverige for noen måneder siden; en del "pølser". Samtlige smakte helt forferdelig. Har snust skruf i flere år og synes dette er rart. Hadde samme problemet for et par år siden, da med lösvarianten - akkurat samme lukt/smak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...