devicer Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Skrevet 6. oktober 2009 Noe sier meg at du vil få litt problemer hvis du tror det bare er å "sette på en twinturbo". Du er klar over at twinturbo, direkte oversatt tvillingturboer, betyr at det er to stk? Videre er det ganske stor forskjell på en E34 520i og en E34 M5. Ja selvfølgelig -.- http://www.bilforumet.no/5-serien/47154-e34-520i-turbo.html her er link til et annet forum hvor en fyr snakker om å installere en turbo på 520i. Så det er mulig. Det blir nokk en god del jobb! men har ikke lappen enda så tenkte gjøre ferdig bilen til jeg har lappen:)
Kent Touch This Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Fint at du er klar over hvor mye tid og penger det vil gå med på å gjøre bilen din ulovlig. Da får du deg i hvert fall ingen overraskelser. Lykke til.
devicer Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Skrevet 6. oktober 2009 Fint at du er klar over hvor mye tid og penger det vil gå med på å gjøre bilen din ulovlig. Da får du deg i hvert fall ingen overraskelser. Lykke til. Vetke helt hva det kommer oppi jeg, rundt 20 lapper? og jeg får kansje da opptil 200 hester+10-20. Hadde det kansje vært smartere å bare kjøpt en større motor?
tNy Skrevet 6. oktober 2009 Skrevet 6. oktober 2009 Regner med at han vet alt annet som må gjøres, og at det ikke bare er "plug and play".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå