Gå til innhold

Hva syns du om Diskusjon.no?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg tykkjer det er utruleg bra å ha ein stad å lese kva andre synes om saker óg ting, samt lære nye ting frå andre brukere.

For meg er det utruleg nyttig å få mange ytringar i ulike saker, noko som igjen kan hjelpe meg å gjere opp mi eiga meining. Det er óg utruleg kjekt å berre bli kjent med andre folk, samt å hjelpe. Det er utruleg inspirerende å sjå at nokon kan dra nytte av det eg kan.

 

Kommer egentleg ikkje på nokon bakdeler.

Lenke til kommentar

Min erfaring er omvendt. Det finnes særs mange dyktige brukere på forumet, med høy teknisk kompetanse og annen livserfaring. Dette er meget positivt. Reglene er opprettet for å holde et ryddig og bra forum, de er kanskje etter mange sin mening strenge, men personlig synes jeg de er strenge, men rettferdige. Et forum på vår størrelse trenger gode retningslinjer for sine brukere.

 

4549441574d.gif

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

siden er bra, verre er det med mange av brukerene her inne som ikke klarer å oppføre seg. problemet er at moderatorene ikke gjør noe med det føler jeg(spaming osv blir sletta, men mobbing og trakkasering blir ikke slått hardt nok ned på) Når man gjentatte ganger blir slengt dritt til av samme bruker og ikke moderatorene gjør noe, blir man litt negativ til stedet. Håper dere tar dette til ettertanke

Endret av Estella!
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...