Gå til innhold

Hva syns du om Diskusjon.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kva synest du om denne nettsiden? Er den bra? Er den dårleg? Skriv kva du synest er bakdeler/Fordeler!

Eg synest denne siden er bra, fordi du kan diskutere saker, og stille og få svar på spørsmål, og å få høre andre sine meiningar.

Endret av Gameplayer50
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg tykkjer det er utruleg bra å ha ein stad å lese kva andre synes om saker óg ting, samt lære nye ting frå andre brukere.

For meg er det utruleg nyttig å få mange ytringar i ulike saker, noko som igjen kan hjelpe meg å gjere opp mi eiga meining. Det er óg utruleg kjekt å berre bli kjent med andre folk, samt å hjelpe. Det er utruleg inspirerende å sjå at nokon kan dra nytte av det eg kan.

Kommer egentleg ikkje på nokon bakdeler.

Skrevet
Kommer egentleg ikkje på nokon bakdeler.
Man kan fort bruke litt vel mye tid her inne. Det kan i noen tilfeller være en ulempe.

Det er vel eigentleg ikkje ein ulempe, det tyder bare på at siden er så bra at du bruker mykje tid på den. Kor mykje du bruker den, kjem an på om du setter begrensinger sjølv.

Skrevet

Litt for mye regler, noen tror diskusjon.no er en avis og at vi derfor må være veldig forsiktig med hva vi skriver. Det er et forum. Stramme regler osv. Lite tekniske dyktige folk her, i hovedsak sosiale mennesker som ønsker å koseprate. Det eneste positive med diskusjon.no er antall brukere, resten er dritt.

Skrevet

Min erfaring er omvendt. Det finnes særs mange dyktige brukere på forumet, med høy teknisk kompetanse og annen livserfaring. Dette er meget positivt. Reglene er opprettet for å holde et ryddig og bra forum, de er kanskje etter mange sin mening strenge, men personlig synes jeg de er strenge, men rettferdige. Et forum på vår størrelse trenger gode retningslinjer for sine brukere.

4549441574d.gif

• 3 uker senere...
Skrevet
Det første jeg gjør når jeg kommer hjem fra en ferie/helgetur er å sjekke diskusjon.no for nye ting :p

Samme her. Eg sjekker når eg kommer heim ifrå ferie, eller når eg ikkje har vert innloggget på ein stund:) Det er bra at vi kan få hjelp til ting vi lurer på.

• 3 uker senere...
Skrevet (endret)

siden er bra, verre er det med mange av brukerene her inne som ikke klarer å oppføre seg. problemet er at moderatorene ikke gjør noe med det føler jeg(spaming osv blir sletta, men mobbing og trakkasering blir ikke slått hardt nok ned på) Når man gjentatte ganger blir slengt dritt til av samme bruker og ikke moderatorene gjør noe, blir man litt negativ til stedet. Håper dere tar dette til ettertanke

Endret av Estella!
  • Opprett ny...