Gå til innhold

Akambrukernes bilder - oktober 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Opna denne på jobben i dag, men fann ut at det var best å lukke den igjen :p

Ingen som har turt å kommentere bileta heller.

Er ingenting sammenligna med enkelte mail som dukker opp på jobben innimellom.

 

At ingen har kommentert, er vel fordi halvparten ble for opptatt med å ta seg en håndjager, og den andre halvparten er for misunnelig på at noen for lov å ta bilder av nakne damer til å kommentere.

 

For å dempe misunnelsen tok jeg noen bilder av bilen i dag morges. Et ble også bra.

 

"Sunrise on planet Fuzzy"

 

post-126935-1256664683_thumb.jpg

E-620 + ZD 35mm @ 1/200s, f/11, ISO 200

 

Tom

Lenke til kommentar
Selvportrett tatt i forbindelse med en oppgave på folkehøgskolen :)

post-73530-1256510152_thumb.jpg

Morsomt bilde, hvilken FHS? :)

 

Lofoten FHS (: Skolen har egen blogg faktisk, pinsamtystnad.blogg.no, så du må gjerne titte innom av og til :)

Har hørt lovord om skolen, trives du? :)

Jeg trives veldig godt :) Flotte omgivelser og flotte mennesker, god mat er det og. Er litt skuffa over fotoundervisninga på linja mi, eller altså mangelen på den. Men undervisninga på de to mer seriøse fotolinjene tror jeg er veldig bra. Vi har hatt flere gjestelærere allerede i år. Bra maskinpark og flott studio. Så er veldig fornøyd (:

Lenke til kommentar
God mat på en folkehøgskole? Da jeg gikk FHS på Hedmarken gikk halve dagen med på å klage over maten! :D

 

Spesielt ananas, som de hadde i alt. Har dere noe de kjører oppi all maten? :)

 

Hehe, må innrømme at folk stadig er spente på hva de får til middag her. Men det er sjelden det er noe særlig klaging på maten. Er noen(meg selv inkludert) som er litt skeptiske hver gang det er fisk, men bortsett fra det er ikke mye klaging.

 

Ananas faktisk :p Er ikke noen superingrediens her. Han kokken som jobber her jobbet på en av de finere restaurantene i Oslo før, men så bestemte han seg for å jobbe litt med tradisjonell norsk mat. Så det er nok at vi har en flink kokk som redder oss, og at skolen bruker gjevnt over mer penger på mat enn andre folkehøgskoler, noe jeg i hvert fall er utrolig glad for. Jeg har riktignok et lager med nudler i tilfelle, men det blir som regel spist av fordi det kun blir servert mat 3 ganger om dagen.;)

Gikk du på en fotolinje?

Lenke til kommentar

Jeg gikk ett år journalistikk på Arbeiderbevegelsens Folkehøgskole i Ringsaker samt ett år på Media 2 Fotojournalistikk på samme skole.

 

Vi hadde en stor kjøkkenstab, og fire måltider om dagen, noe som bør regnes som ganske bra. Kjøkkenet gjorde en god jobb med tradisjonell norsk mat fra Hedmarken (altså veldig mye gris og potades), men når de prøvde seg på eksotiske retter ble det ofte feil. All fisk var uspiselig (fersk fisk på Hedmarken betyr gjerne at den ble fryst ned for fjorden dager siden, det er en god butikk for fisk i Lillehammer, men bare i Lillehammer), og deres fasinasjon for ananas var skremmende. Taco, lasagne, spaghetti og lapskaus var høydare. Medister har jeg fått meeeer enn nok av for et liv.. :)

Lenke til kommentar

Dette blir min aller første post med eget bilde, har til nå kun smugtittet på alle andre. Jeg ble sånn rimelig fornøyd, men jeg er alldeles ingen erfaren fotograf. Flikket på kontrast og la til litt vignettering for å få den feelingen jeg ville ha.

 

Kritikk mottas med takk :)

post-194702-1256684474_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Røros er et svært vakkert sted. :) har faktisk tatt (mer eller mindre) det samme bildet selv.

 

Har egentlig ikke så mye å kritisere. Bildet er balansert, sorthvittkonverteringen fungerer ypperlig, eksponeringen er også spot on.

 

Nei, ser ikke noe å kritisere. Hvis du vil ha kritikk får du pokkermeg finne et dårligere bilde enn det der. ;)

Lenke til kommentar
Dette blir min aller første post med eget bilde, har til nå kun smugtittet på alle andre. Jeg ble sånn rimelig fornøyd, men jeg er alldeles ingen erfaren fotograf. Flikket på kontrast og la til litt vignettering for å få den feelingen jeg ville ha.

 

For det første,velkommen til forumet.

 

Veldig bra bilde,ga meg et akutt ønske om og høre denne

:)

 

Edit:sånne bilder gir meg et sterkt ønske om å besøke avbildet sted.

Endret av Nautica
Lenke til kommentar
Litt NSFW bilder under spoiler taggen fra meg.. :=D

 

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

 

_MG_8094_Edit_2.jpg

 

_MG_8077_Edit_1.jpg

 

_MG_8170_Edit_1.jpg

Opna denne på jobben i dag, men fann ut at det var best å lukke den igjen :p

Ingen som har turt å kommentere bileta heller.

 

 

Hehe.. ikke lov å se på slikt på jobben? =D Der tror jeg vi har enda en fordel med å være fotograf.. Trenger ikke alt+tabbe meg bort fra slike bilder når noen går forbi =D

Lenke til kommentar

Et fra dagens shoot med Vilde :)

 

 

4053244967_b883cce63d_b.jpg

 

 

Ikke optimale forhold i dag, solstråler dukka opp titt og ofte og føkka opp lyset på modellen. Var relativt trasig å bevege seg rundt på de glatte steinene langs elvekanten og, SB-26en fikk seg en smell da jeg glei med blitsstativet i hånda, haha. Ellers bra!

 

Ligger flere bilder på flickr. :)

Endret av Awesome!
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...