fototim Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Kan det være at blogspot ikke tillater hotlinking?Mulig det. Irriterende er det i hvert fall. Hvordan sjekker jeg opp det? Lenke til kommentar
# offline Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Mer rust og bølger fra samme tur på http://maritimtim.blogspot.com/2009/10/bru...otoklubben.htmlHar forresten glemt å spørre bimotivet i bilde #7 om tillatelse. Nå vanker det bank. Er det Kjell? Jeg savner et fint portrettbilde av deg i profilen din, Tim. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Forsøkte meg på et månebilde i dag.. Ble ganske fornøyd, men er litt mye støy.. Burde ikke brukt iso1000 *dumme meg* Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Henger meg på jeg å Lenke til kommentar
fototim Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Er det Kjell? Jeg savner et fint portrettbilde av deg i profilen din, Tim. Det får vedkommende eventuelt svare på selv. Og det var vel en form for svar Ellers syns jeg at jeg har portrettert meg selv bra på avataren. Stabukk og dum som en sau, det er meg. Er du veldig nysgjerrig på hvordan jeg ser ut real life, så finner du meg i animert tilstand på siste bilde her http://maritimtim.blogspot.com/2009/10/rek...g-sjitprat.html Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Gammelt bilde jeg tok fram.. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Serie: Dagens (04.10) Foto-innhøsting. Mange fine farger ute enda, før alt dekkes av det kalde hvite om ikke så lenge... RandiA Lenke til kommentar
fototim Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 RandiA Mye lekkert der Randi. Dette var nok min favoritt. Lenke til kommentar
Kjell75 Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 Er det Kjell? Jeg savner et fint portrettbilde av deg i profilen din, Tim. Det får vedkommende eventuelt svare på selv. Og det var vel en form for svar Ellers syns jeg at jeg har portrettert meg selv bra på avataren. Stabukk og dum som en sau, det er meg. Er du veldig nysgjerrig på hvordan jeg ser ut real life, så finner du meg i animert tilstand på siste bilde her http://maritimtim.blogspot.com/2009/10/rek...g-sjitprat.html Åååjassågitt.....får vente med bank ei stund til, men bare vent! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 4. oktober 2009 RandiA Mye lekkert der Randi. Dette var nok min favoritt. Takk for det, ja oppdaget plutselig den der, var litt skjult...det er en høst-vissen spirea av noe slag. Fargene er helt autentisk, ikke endret-redigert noe. RandiA Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 =D Lenke til kommentar
arela Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Valgrosen fra AP har alt famlet. ...som løftene? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 stilig det der cruel, liker crop'en du har valgt. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Det ble en meget kort tur idag. Kun 14 bilder ble tatt, her er to av dem. Den tredje er i oktoberfest tråden min. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 stilig det der cruel, liker crop'en du har valgt. Thank you =) Bestilt meg selv ett 60x60 til å henge som utstiling i butikk.. tenker det blir relativt awesome.. med en piano blank hvit tjukk ytterramme, og en piano blank rød innerlist =D Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Bilde fra sist søndag som ble vraket i oktoberfesten. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Noe nytt: Endret 5. oktober 2009 av Skogslik Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Bilde fra sist søndag som ble vraket i oktoberfesten. Fint bilde, ser det bedre når man klikker opp...det gir sterk følelse av kald, trist høst... RandiA Lenke til kommentar
Bullit Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Iso 100, 70mm, F6,3 1/80sec Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 5. oktober 2009 Kan det være at innholdet i Paulaner-glasset ikke er hveteøl? Got forsøk, men feil. Paulaner lager, som Löwenbräu, ekte oktoberfestøl som serveres i slike glass. Tom For de to som fortsatt lurer - hvert telt har kun glass og øl fra et bryggeri. Det er heller ikke lov til å ta med seg glass ut fra et telt (tomt eller ei) ... Over til noe annet fra Tyskland. 1/400s, f/5.6, 28mm, ISO 200 Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå