Simon Aldra Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Retningslinjer for tråden - Det kan postes bilder fra 1-31. oktober i denne tråden, og tråden vil være sticky i denne perioden. - Den om poster bildet, må selv være fotografen bak bildet. - Det er ingen krav til når bildet er tatt, men det bør være noe du holder på med for tiden. - Det er ingen krav til kvaliteten til bildene, men det bør primært være bilder du er stolt av eller tror at andre har glede av å se. - Det er lov å legge ut bildeserier med inntil fem bilder. - Det er ikke lov å legge ut mer enn to bilder/bildeserier hver dag. - Det skal være maksimalt et bilde/bildeserie per post, men du kan poste flere bilder i perioden. - For bildeserier skal det være en klar sammenheng mellom bildene. I tvilstilfeller kan moderatorer splitte bildene til flere poster, eventuelt etter en dialog med fotografen. - Det skal være maksimalt 1280 piksler på lengste side. - Skriv gjerne noen ord om bildet du legger ut. - Legg gjerne ved EXIF-informasjon, slik at andre brukere slipper å sjekke ut dette selv. - Det er lov å kommentere bilder, men fullverdig bildekritikk skal fortsatt skje i bildekritikken. - Bilder kan kommenteres når som helst, også etter utgangen av oktober. Disse retningslinjene er ikke endelige, og kan bli endret underveis i perioden. Les dem derfor nøye før du legger ut bilder, selv om du har lest dette innlegget tidligere! Diskusjon rundt disse retningslinjene skal ikke foregå i denne tråden, og vil bli slettet uten forvarsel. Det er åpnet for diskusjon i denne tråden. Tidligere tråder: Akambrukernes bilder - september 2009 Akambrukernes bilder - august 2009 Akambrukernes bilder - juli 2009 Akambrukernes bilder - juni 2009 Akambrukernes bilder - april/mai 2009 Dersom det er andre skrivefeil.. TOUGH LUCK! Endret 2. oktober 2009 av Simon Aldra Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Høsten er her Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Mitt første bilde i oktoberfesten. Er lov å poste det her også, regner jeg med? Btw, Simon A, det står "september" i infoen, ikke "oktober". Subspace: Worms Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 1. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Btw, Simon A, det står "september" i infoen, ikke "oktober". + at oktober har 31 dager Endret 1. oktober 2009 av Natrich Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2009 Fikset. Lenke til kommentar
fototim Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Ikke helt fiksa vel? Lenke til kommentar
Laze Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Litt overskuddsmateriale fra første dagen av min oktoberfest (link i signaturen): Stor versjon på hvit bakgrunn. Stor versjon på hvit bakgrunn. Stor versjon på hvit bakgrunn. Stor versjon på hvit bakgrunn. Stor versjon på hvit bakgrunn. Endret 3. oktober 2009 av Laze Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Litt overskuddsmateriale fra første dagen av min oktoberfest (link i signaturen): *snip* De to siste der var glimrende! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Ikke helt fiksa vel? Nei.. du har rett. Ikke helt enda. Tidligere tråder- "september" ikke "oktober". Lenke til kommentar
Ratleto Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Sånn det går når man kjører "finn og erstatt". Lenke til kommentar
Ava Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Bilete fra Bob Hund-konserten i går. Blir Vreid seinare i kveld. Flere bilder her. hoihoi god helg. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 *legge i mine innlegg* siste konsert bilde der var kult.. likte det godt.. fine farger, og god plassering av vokalisten tycker jeg Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 *legge i mine innlegg* siste konsert bilde der var kult.. likte det godt.. fine farger, og god plassering av vokalisten tycker jeg Enig med Cruel her...tøft:-) Lenke til kommentar
Dewil Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 *legge i mine innlegg* +1 Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Tok meg en tur i Nygårdsparken i Bergen. Altfor lenge siden jeg har vært der. Mer på Flickr. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Litt overskuddsmateriale fra første dagen av min oktoberfest (link i signaturen): Liker dette! Lenke til kommentar
_nomad Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 *Mine innlegg* Slenger meg på resten av gjengen; det siste bildet der var herlig, Laze! Lenke til kommentar
fototim Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Tok meg en tur i Nygårdsparken i Bergen. Altfor lenge siden jeg har vært der.Fin bevegelse i linjene der. Gir en følelse av høststorm. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 Bilde som ikke kom med på 1.okt.fest. p.g.a. dårlig komp. etc. Bilde som ikke kom med på 2.okt.fest. p.g.a. ett annet ble valgt. Nautica Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Nautica Huff,trengs litt maling,og jeg likte utsnittet du har der. Endret 2. oktober 2009 av Nautica Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå