Gå til innhold

Valens Frokost TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Get real. seriøst, valen har vært utrolig hjernedød humor en god stund. Og valens frokost-tv e bare en bekreftelse på dette. Dette er om trent like morsomt som å se på en 8-åring som skal leke morsom og ta alt på sparket. Bortsett fra at dette er en voksen mann, og ikke en potensiell søt unge. Hele humoren e bare å lage grimaser og rare stemmer. Humor med null innhold. Prøvde å se på valens frokost tv idag og skulle ha et åpent sinn, men dette er rett og slett trist

Lenke til kommentar
Get real. seriøst, valen har vært utrolig hjernedød humor en god stund. Og valens frokost-tv e bare en bekreftelse på dette. Dette er om trent like morsomt som å se på en 8-åring som skal leke morsom og ta alt på sparket. Bortsett fra at dette er en voksen mann, og ikke en potensiell søt unge. Hele humoren e bare å lage grimaser og rare stemmer. Humor med null innhold. Prøvde å se på valens frokost tv idag og skulle ha et åpent sinn, men dette er rett og slett trist

 

Det er bare patetisk å skrive noe som det der. Alle har forskjellig humor!

Han lager faktisk ikke bare grimaser og rare stemmer, hvor har du det fra?

Jeg synes han er den imitatoren som faktisk ligner mest på de han imiterer.

Hvis du aldri har sett på god morgen norge, så skjønner jeg deg kanskje litt.

-------------------------------

 

Hva er det egentlig han mener med "alle skal få"?

Endret av mikkel10
Lenke til kommentar

Alle skal få/alle må få - hørte jeg første gang i Stavanger området i Mai. Det å FÅ var da slik jeg forstod det linket mot sex, men det er ikke sikkert det er det i denne sammenhengen.

Det er altså bare et uttrykk som blir brukt, mulig han kom med det først, og det spredde seg før programmet kom på tv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...