Gå til innhold

St Anger fra metallica


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det sies han nye bassisten bidrar med ganske råere lydbilde enn de har hatt de siste platene. Sikkert fordi han kommer fra mere hardcore-metal band fra før. Men den nye singelen som er overalt på nettet høres James prikk lik Rob Zombie, ikke så veldig imponerende egentlig. Høres ut som en White Zombie-låt, mye diskusjon om det i metalheaven på DC :p

Det er isåfall på høy tid at Metallica kommer seg ut av den kjedelig mid-tempo radiomusikken de har tråkla seg gjennom siden Black Album.

Lenke til kommentar
Det sies han nye bassisten bidrar med ganske råere lydbilde enn de har hatt de siste platene. Sikkert fordi han kommer fra mere hardcore-metal band fra før. Men den nye singelen som er overalt på nettet høres James prikk lik Rob Zombie, ikke så veldig imponerende egentlig. Høres ut som en White Zombie-låt, mye diskusjon om det i metalheaven på DC :p

Det er isåfall på høy tid at Metallica kommer seg ut av den kjedelig mid-tempo radiomusikken de har tråkla seg gjennom siden Black Album.

 

Det er produsenten, Bob Rock som spiller bass på det nye albumet.. Men jeg er helt enig med at Robert Trujillo, som han heter kommer til å bidra med et råere lydbilde :smile:

Lenke til kommentar

st anger skulle vel komme 10 juni?

 

ihvertfall er ny logo og alt det der for å markere en ny overgang i stil. akkurat som LOAD-overgangen. den nye plata skulle visst være noe av det tungeste metallica har laget, og uten soloene osv som de er kjent for.

 

vet ikke, du finner ihvertfall alt på

 

www.encycmet.com

 

der pleier jeg å se etter news.

 

 

her er forøvrig coveret på st anger:

 

B00008OWZG.01.LZZZZZZZ.jpg

Lenke til kommentar

Jeg håper den blir bra, men jeg er litt skeptisk til Metallica nå for tiden. Etter alt snakket om samarbeid med Limp Bizkit og div. Nu Metal band.

 

Det er kanskje bare meg, men jeg liker ikke Robert Trujillo. Han virker så... ja.. ikke Metallica.

 

Men jeg venter spenning.

 

edit: Jeg ser de selger plata + bonusdvd'en til $13 på Amazon.com. Det er jo en brukbar pris da. Noen som har snøring på porto og slikt når man bestiller derfra?

 

Linken for de som er interessert

Lenke til kommentar

Har aldri likt Metallica noe særlig!

 

Ser ut for at det nye albumet bare kommer til å gi meg bedre grunn til ikke å begynne å like de!

Hvorfor?

Fred Durst, Limp Bizkit og Linkin Park

 

Håper for deres del at de ikke har samarbeidet med overnevnte, me n bare turnert sammen!! :yes:

Får håpe på det beste

Lenke til kommentar

edit: Jeg ser de selger plata + bonusdvd'en til $13 på Amazon.com. Det er jo en brukbar pris da. Noen som har snøring på porto og slikt når man bestiller derfra?

 

den er ganske heftig... bestilte den siste wheel of time boka - boka kosta $7.99, og sluttsummen ble $18 (+ noe)... men jeg hadde gavekort å bruke jeg...

Lenke til kommentar
NiTro"]

edit: Jeg ser de selger plata + bonusdvd'en til $13 på Amazon.com. Det er jo en brukbar pris da. Noen som har snøring på porto og slikt når man bestiller derfra?

 

Linken for de som er interessert

 

Bruk www.play.com De gir pris inkludert levering. Finfint. Bestilt flere ting derfra.

http://www.playserver1.com/play247.asp?pag...CD&title=116301

St.Anger koster her 8.99pund :smile:

Lenke til kommentar
Men dere her hadde vel ikke vokst fra Smurfehits da den kom ut  :lol:  :lol:

Du skal ikke undervurdere en god smurfehits plate asså. ;)

Koster 129kr fra cdon.com og der får du også med DVD :)

Da blir det helt klart CDon på meg. Takk for opplysningen!

 

edit: Og der var den bestillt. :) Hvis ikke den er bra asså.. Da skal James høre fra meg.. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...