Gå til innhold

St Anger fra metallica


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har en god del "Inside information" og vet at St. Anger er en sinnsvakt heavy skive. Kan desverre ikke røpe mer en dette.

 

Ohhhh :lol:

 

som f.eks. Metallica-St.Anger Leaked tracks?

Vel... de representerer jo skiva rimelig greit selvom det skal huskes at dette er bare et eksempel på hvordan skiva kan bli.

Lenke til kommentar
st anger skulle vel komme 10 juni?

 

ihvertfall er ny logo og alt det der for å markere en ny overgang i stil.  akkurat som LOAD-overgangen.   den nye plata skulle visst være noe av det tungeste metallica har laget, og uten soloene osv som de er kjent for.

 

vet ikke, du finner ihvertfall alt på  

 

www.encycmet.com

 

der pleier jeg å se etter news.

 

 

her er forøvrig coveret på st anger:

 

B00008OWZG.01.LZZZZZZZ.jpg

 

Uten soloene? jammen... assa... uff...

Lenke til kommentar
Har en god del "Inside information" og vet at St. Anger er en sinnsvakt heavy skive. Kan desverre ikke røpe mer en dette.

 

Ohhhh :lol:

 

som f.eks. Metallica-St.Anger Leaked tracks?

Vel... de representerer jo skiva rimelig greit selvom det skal huskes at dette er bare et eksempel på hvordan skiva kan bli.

 

Den informasjonen jeg har stammer fra min onkel. En sikker kilde.

Lenke til kommentar
Hørte akkuratt at det ikke var en eneste solo på hele albumet?? :shrug:

 

Nå var det vel sånn at Bob rock holdt ei pressekonferanse hvor pressen fikk høre klipp med låtene som ville komme på st. anger, og disse var ikke ferdige enda, og det er som regel soloene som blir spilt inn sist på alle låter, og han sa at soloene ikke var der enda.

 

som f.eks. Metallica-St.Anger Leaked tracks?

 

Hadde st. anger vært "leaked" så hadde jeg hatt den.. og det har jeg ikke..

 

Alt som er på nettet som demo, promo, osv er bare tull, men har hørt noen bra låter der som f.eks Holocaust - valley of misery.

Gone With You er heller ikke på den nye skiva, se på metallica.com der ser dere titlene på alle låtene på den nye skiva.

Lenke til kommentar
fortell :o

 

og btw. flere av de sangene som lå på nettet er gammalt drit som jeg kunne laste ned for 2år siden, encycmet.com sa det var bare møkk, nå er de renamet.

 

Dette er ikke gammel dritt, det er en promo jeg har hørt hos min onkel...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...