Gå til innhold

Mindre kjente serier


Anbefalte innlegg

Leste du idet heletatt emnetittlen? Tror du virkelig at American Dad er en mindre kjent serie når den har så mye reklamer den har på f. eks Viasat 4?

Ja, er klar over emnetittelen..

 

Men allikevel så er den mindre kjent en Family Guy, The Simpsons og South Park f.eks

 

Så ja, jeg syntes det er en av de mindre kjente tegneseriene

 

Er vel ikke så rart det? Iallefall i mitt "mijlø" er de seriene dritpopulære.. serier kan være mindre populære enn det uten å være mindre kjent.. Feks. "spooks", ikke noe alle vet at finnes, men er da ikke ukjent heller..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Leste du idet heletatt emnetittlen? Tror du virkelig at American Dad er en mindre kjent serie når den har så mye reklamer den har på f. eks Viasat 4?

Ja, er klar over emnetittelen..

 

Men allikevel så er den mindre kjent en Family Guy, The Simpsons og South Park f.eks

 

Så ja, jeg syntes det er en av de mindre kjente tegneseriene

 

Er vel ikke så rart det? Iallefall i mitt "mijlø" er de seriene dritpopulære.. serier kan være mindre populære enn det uten å være mindre kjent.. Feks. "spooks", ikke noe alle vet at finnes, men er da ikke ukjent heller..

Ja det er ikke så rart det, samme i mitt ''miljø'' der går det mest i South Park og Family Guy og nesten ingen visste i det hele tatt om American Dad..

 

Men uansett det var bare et tips, det er opp til trådstarter og vurdere ut ifra h*ns egne kriterier hva H*N vill kalle mindre kjente serier.

Lenke til kommentar

Leste du idet heletatt emnetittlen? Tror du virkelig at American Dad er en mindre kjent serie når den har så mye reklamer den har på f. eks Viasat 4?

Ja, er klar over emnetittelen..

 

Men allikevel så er den mindre kjent en Family Guy, The Simpsons og South Park f.eks

 

Så ja, jeg syntes det er en av de mindre kjente tegneseriene

 

Er vel ikke så rart det? Iallefall i mitt "mijlø" er de seriene dritpopulære.. serier kan være mindre populære enn det uten å være mindre kjent.. Feks. "spooks", ikke noe alle vet at finnes, men er da ikke ukjent heller..

Ja det er ikke så rart det, samme i mitt ''miljø'' der går det mest i South Park og Family Guy og nesten ingen visste i det hele tatt om American Dad..

 

Men uansett det var bare et tips, det er opp til trådstarter og vurdere ut ifra h*ns egne kriterier hva H*N vill kalle mindre kjente serier.

 

Oki doki.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+9817324

Zorroserien fra 90-tallet er undervurdert.....husker godt Adam Wests gjesterolle , ironisk siden uten Zorro så hadde Batman ikke eksistert i det store & hele ;)

Lenke til kommentar

Jeg husker godt Young Ones, selv om jeg gjør mitt beste for å fortrenge det. :p Black Books var genialt. Husker spesielt når han ene fyren skulle lage kylling til middag. Han begynte å plystre, tok fram en skje (eller hva det nå var) og begynte å dra av skinnet på kyllingen for å steke den mens han lot den danse rundt skjeen. Når en annen spurte hva han drev med svarte han bare "Just stripping the chicken." :p

 

Anyway, så piloten til Rubicon for en stund siden. Det falt ikke akkurat i smak for meg, men den er kanskje verdt å nevne likevel. Den begynner ikke offisielt før første august, sånn sirka.

Lenke til kommentar

Hvilken kanal? FEM? (typisk den da vi ikke har den her...)

 

Du går ikke glipp av så mye (ihvertfall dersom du er mann). FEM er en kanal tilpasset seermønstret til kvinner. Er bare søppel som går der uansett...

 

Ah, bra. At de ikke har noe fotball er bare bra, men om det bare er oppussingscrap som får der så er det ikke noen større skade.

Lenke til kommentar

little britain usa. google it ! er genial humor

Kan ses på NRK - Nett-tv. Finnes masse andre geniale serier her også, men de er litt bortgjemt.

 

Andre serier i samme duren som bare må ses:

http://www.youtube.com/watch?v=Xqr8yPipfJ8

http://www.youtube.com/watch?v=_FK8iwOpe6A&feature=PlayList&p=805DFE0730835895&playnext_from=PL&playnext=1

 

:new_woot: :new_woot: :new_woot: :new_woot:

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...