Gå til innhold

trenger windows7 asap

Brotato

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Driver og bygger en pc nå, og har lyst på den så fort som mulig... Men jeg gidder ikke kjøpe vista som os.

Er det mulig å få kjøpt windows7 nå eller må jeg vente til den offisielt kommer ut? ..

Endret av -silenz-
Videoannonse
Annonse
Skrevet

The page you're looking for wasn't found. ...

vet ikke om det er skolenettet, eller hva som er problemet...

hva står RC for engentlig btw? :p

hvordan er RC forskjellig fra fra den orginale når den kommer ut?

Skrevet

Engelsk Windows 7 er ikke til salgs før i slutten av oktober. Den norske noen uker etter det. Tidligere har beta og rc utgaver vært tilgjengelig for nedlasting hos Microsoft, men det er det ikke lenger.

Skrevet

Anbefaler at du heller prøver deg på en linuxdistro og heller venter til windows 7 når den kommer ut. Tror ikke du har lyst til å installere ett virus som ditt første program. Anbefaler enten ubuntu eller mint.

Skrevet
Anbefaler at du heller prøver deg på en linuxdistro og heller venter til windows 7 når den kommer ut. Tror ikke du har lyst til å installere ett virus som ditt første program. Anbefaler enten ubuntu eller mint.

Hvis man ikke ser noe poeng i å bruke 4 uker på Linux når man allikevel tenker å kjøre Windows 7 etter 22/10, så kan man jo bruke Windows 7 ISO verifier til å sjekke at den ISO-filen man har fått tak i er i orden.

Skrevet

Jeg tror mange ville hatt godt av å prøve andre alternativer enn windows, bare for å ha prøvd ut det. Dessuten er jeg sikker på at vedkommende har en xp lisens som han kan bruke frem til windows 7 kommer ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...