Albix Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Gratulerer med særdeles vel overstått oktoberfest Gatefoto er flott og du behersker det tydeligvis veldig bra: Jeg liker spesielt 3., 8. og 23. oktober. Gleder meg også til å se det siste bildet ... Lenke til kommentar
Laze Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 (endret) Lørdag 31.oktober Og dermed var Oktoberfesten 2009 over for min del! Jeg hadde i utgangspunktet planlagt å avslutte med et forsøk på selvportrett-i-refleksjon-fra-butikkvindu, men da jeg våknet i dag var det tjukk tåke ute, så formiddagen ble isteden tilbragt på en Clearchannel bysykkel på jakt etter motiver som tok seg fint ut i tåka... Stor versjon på svart bakgrunn. Jeg fikk også med meg et annet tåkebilde jeg var fornøyd med, og et siste "vanlig" gatefotografi. Da gjenstår det vel bare å takke for meg for denne omgang, og å rette en stor takk til alle som har vært innom og kommentert! Min Oktoberfest 2009 i tall Antall eksponeringer: 2365 Bilder beholdt: 64 Frikort brukt: 0 av 4 Endret 31. oktober 2009 av Laze Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Nok et flott bilde. Det har vært mye spennede å se i denne serien. Takk for en vel utført oktoberfest. Tom Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Meget bra avslutning av festen. Diagonalene fyker ut av forsvinningspunktet inne i tåkehavet, og gir rulleskiløperne en dytt i ryggen. Takk for interessant fest, med et tema jeg aldri hadde turt å kjøre selv. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Veldig bra gjennomført oktoberfest med veldig mange flotte svart-hvitt-bilder. Likte spesielt godt det siste. Forøvrig morsomt å se din oktoberfest i tall. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 31. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 31. oktober 2009 Som jeg har kommentert tidligere så har jeg blitt fasinert av dine oktober gate bilder. Du avslutter like sterkt som jeg synes du har vært gjennom hele måneden. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. november 2009 Rapporter Del Skrevet 1. november 2009 Takk for en fin fest med mange flotte gatebilder - spennende situasjoner, kraftig svart/hvitt-uttrykk og god bruk av bakgrunn og kontraster. Flotte saker. God bruk av tåke, lys og grafitti. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. november 2009 Rapporter Del Skrevet 2. november 2009 Takk for en fin fest! Et drøss med flotte fotos. Har sansen for gatefotografering, man kommer i kontakt med så mange hyggelige mennesker! Håper du har hatt en fin fest selv også =) Lenke til kommentar
Laze Skrevet 25. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 I forrige uke fikk jeg en hyggelig telefon fra Nikon Norge; jeg kom med på årets utgave av Team Nikon! Nå er jeg veldig glad for oktoberfestens "spark bak" til å gjennomføre et skikkelig fotoprosjekt igjen; en håndfull workshops med reiser og opphold inkludert er definitivt det mest verdifulle jeg har vunnet hittil med bildene mine! Til Team Nikon-portfolioen prøvde jeg meg med noen fargeversjoner også, jeg synes ikke det ble så galt, selv om bildene originalt var komponert for svart-hvitt; Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 I forrige uke fikk jeg en hyggelig telefon fra Nikon Norge; jeg kom med på årets utgave av Team Nikon! Gratulerer! Det er et team jeg ikke blir invitert på Jeg synes fargeversjonene gjorde seg - helt anderledes uttrykk. Tom Lenke til kommentar
Anew Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Wow. Gratulerer! Basert på disse bildene vil jeg si det er vel fortjent. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Gratulerer, det må være inspirerende...fine de to siste bildene dine der. (Kjenner igjen det første motivet, du har laget en god vri på den) RandiA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå