Gå til innhold

Oktoberfest 2009 - Laze - Nikkor 35mm f/1.8


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lørdag 31.oktober

Og dermed var Oktoberfesten 2009 over for min del! Jeg hadde i utgangspunktet planlagt å avslutte med et forsøk på selvportrett-i-refleksjon-fra-butikkvindu, men da jeg våknet i dag var det tjukk tåke ute, så formiddagen ble isteden tilbragt på en Clearchannel bysykkel på jakt etter motiver som tok seg fint ut i tåka...

 

 

4060972341_7a9155c1ca.jpg

 

 

Stor versjon på svart bakgrunn.

 

 

Jeg fikk også med meg et annet tåkebilde jeg var fornøyd med, og et siste "vanlig" gatefotografi. Da gjenstår det vel bare å takke for meg for denne omgang, og å rette en stor takk til alle som har vært innom og kommentert!

 

 

Min Oktoberfest 2009 i tall

Antall eksponeringer: 2365

Bilder beholdt: 64

Frikort brukt: 0 av 4

Endret av Laze
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

I forrige uke fikk jeg en hyggelig telefon fra Nikon Norge; jeg kom med på årets utgave av Team Nikon! Nå er jeg veldig glad for oktoberfestens "spark bak" til å gjennomføre et skikkelig fotoprosjekt igjen; en håndfull workshops med reiser og opphold inkludert er definitivt det mest verdifulle jeg har vunnet hittil med bildene mine!

 

Til Team Nikon-portfolioen prøvde jeg meg med noen fargeversjoner også, jeg synes ikke det ble så galt, selv om bildene originalt var komponert for svart-hvitt;

 

4130893632_0066edf9f3_b.jpg

 

4132862877_ea1a56ac8e_b.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...