Gå til innhold

Konkurranse: Vinn 40-tommers LCD-TV


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei! Vi ser at spørsmålet om hva som regnes som verdens største TV er vagt. Det er den største kommersielle TV-en vi er ute etter. Altså en TV som er offisielt lansert, som du faktisk skal ha mulighet til å kjøpe. Og da mener vi TV med (minst) full HD-oppløsning - som er egnet for stue-bruk (hvis du har stor nok stue vel å merke) - ikke "reklameplakater" med 300 piksler i høyden.

 

Men vi ser nærmere på saken - tar en vurdering på om vi skal droppe dette spørsmålet når vi trekker ut vinnerne. Kommer tilbake med mer info :)

Lenke til kommentar
Hei! Vi ser at spørsmålet om hva som regnes som verdens største TV er vagt. Det er den største kommersielle TV-en vi er ute etter. Altså en TV som er offisielt lansert, som du faktisk skal ha mulighet til å kjøpe. Og da mener vi TV med (minst) full HD-oppløsning - som er egnet for stue-bruk (hvis du har stor nok stue vel å merke) - ikke "reklameplakater" med 300 piksler i høyden.

 

Men vi ser nærmere på saken - tar en vurdering på om vi skal droppe dette spørsmålet når vi trekker ut vinnerne. Kommer tilbake med mer info :)

 

Burde i såfall ha spesifisert dette på forhånd, dvs i spml. Blir feil (så fremt ikke jeg vinner da) å presisere nå og ikke la folk endre svaret sitt da de har hatt et annen utgangspunkt..

Lenke til kommentar

Dersom du er usikker på et spørsmål så spør du først og svarer siden. Denne konkurransen går over mange dager, så det er god tid til å få svar på evt uklarheter. Jeg forstod spørsmålet godt, det var snakk om verdens største TV, ikke verdens største skjerm eller display. Det er en forskjell.

 

Når det er så lett å google seg fram til alle de andre svarene, så synes jeg det skaper litt mer spenning over konkurransen med et litt mer "tricky" spørsmål som dette. Bra jobbet!

Lenke til kommentar

Jeg gidder ikke klage, men jeg håper jeg ikke mister plassen min i en mulig trekning bare fordi jeg ikke forstod det første spørsmålet :(

 

 

Tv'en på 205" skal etter hva jeg har lest være til salgs, selv om man ikke finner den på elkjøp. Den oppfyller da alle kravene deres untatt full hd oppløsningen.

 

En trekning hvor man mister sjangsen til å vinne pga et vagt spørsmål blir en trekning som blir møtt med blandede følelser. Men det er jo til syvende og sist Audiovisuelt.no sin konkuranse. Ønsker uansett alle som deltar lykke til :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...