Gå til innhold

Konkurranse: Vinn 40-tommers LCD-TV


Anbefalte innlegg

Nå har ikke dette noe med flaks å gjøre da. :p Sjansen er riktignok lite, men spenningen er også like bra.

 

Det går jo på flaks, sjangsen for at folk ikke tilbyr denne konk 1 min med googling for å passe på at svarene er rett er liten. Så derfor er det potensielt 98,9% av de som har svar som også har rett svar. Ut over dette, kan man ikke gjøre noe mer for å øke sjangsene sine (evt melde på resten av familien) Derfor vil jeg se på det å vinne her, mer eller mindre ren flaks! =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bra at dere fjernet første spørsmål! Det viser at dere hører på brukerene og innrømmer feil (noe jeg ikke synes at "spillverket" gjorde) Håper på flere konkurranser fremover!

 

Ellers må jeg vel gratulere den heldige vinner av ny TV! Jeg har allerede planer om å kjøpe en 47" om 2 små uker, så det hadde blitt vanskelig hvis jeg hadde vunnet denne (såkalt luksus problem..)

Lenke til kommentar

Grats med ny TV da mainn!

 

Syntes også spørsmålet om størrelsen var litt teit når jeg fant en del sider om tv'er større enn det største alternativet (så gjett hvilket alternativ jeg valgte..). Men det er jo greit hvis de sløyfet det spørsmålet fra konkurransen da.

 

*krysse fingrene og håpe på en surround reciever konkurranse*

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...