Gå til innhold

Atter et gullnummer...


Anbefalte innlegg

Greit å huske på at et mobilnummer skal være på formen XX XX XX XX, ikke XXXX X XXX eller X XXX XXX X o.l. Om du har nummeret 99 800 999, så ser det veldig bra ut, men skrevet riktig blir det 99 80 09 99, som ikke er så bra. Folk har vendt seg til å huske nummer i grupper på to, så om man må dele det opp på sære måter for at det skal se bra ut, så er det ikke lett å huske.

Hvorfor er det akkurat det? Og hvordan begrunner du den påstanden? Dette er kun noe du innbiller deg, mener jeg!

Det er bare piss! Saken er hvordan du husker nummeret, er det lettere å huske det som XX XX XX XX, eller kanskje XXXX X XXX, så er vel det hakka møkk. Er det enklere å huske på den siste formen, er det vel ikke mindre gullnummer enn på den første formen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19190703

 

En morsom fyr som ønsker seg penger til jul..

 

Du vet det ikke er gullnummer når du må forklare noen hvorfor det er gull.. N¨r du er den eneste som forstår det er gullnummer så gi opp, kun tilbakestående mennesker ville funnet på å kjøpe noe så dårlig til den prisen..

Endret av Battone
Lenke til kommentar
http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=19190703

 

En morsom fyr som ønsker seg penger til jul..

 

Du vet det ikke er gullnummer når du må forklare noen hvorfor det er gull.. N¨r du er den eneste som forstår det er gullnummer så gi opp, kun tilbakestående mennesker ville funnet på å kjøpe noe så dårlig til den prisen..

Det var grisenærme at jeg bare sendte en mail med stort ''LOL'' på til han der.

Lenke til kommentar

Jeg drev med slike salg en gang i tiden. Hadde rekker med gode numre. Hadde et 98 88 88 98, la det ut på qxl. og fikk et bud på 3000 som jeg syns var bra. Solgte det og to dager senere fikk jeg tilbud på 30 000 kroner. Fire år senere er jeg fremdeles bitter.

 

Sitter med et bra nummer nå, men, siden jeg ikke legger det ut her, lager jeg et fiktivt som ligner.

 

Jeg har noe i duren:

4303 4303 (merk at dette ikke er riktig nummer, men viser prinsippet)

 

Både Tommy Sharif og Idar Vollevik har spydd ut penger for et enkelt nummer. Tommy S. har 45454545 og Vollevik har 9876543. Tror begge betalte 500K i sin tid.

Lenke til kommentar
Både Tommy Sharif og Idar Vollevik har spydd ut penger for et enkelt nummer. Tommy S. har 45454545 og Vollevik har 9876543. Tror begge betalte 500K i sin tid.

 

Rekner med at det fulle nummeret til Vollevik er: 98765432 (?)

 

Uansett så må eg si at eg anser dette som eksempel på betre gullnummer en definisjonen med fire like tall etterkvarandre tilseier. Repiterende tall og tall i stigende eller synkende rekkefølge er ofte mye lettere å huske en gullnummer som 90888876 som per definisjon er et ekte gullnummer.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke helt hvordan endel numre i denne tråden kan være gullnummer. Jeg eier et bra nr, 911 99 911, men i en annen tråd på forumet var det en kar som ikke var videre imponert og mener jeg kunne få max 2500kr for det. Dette er et nummer med kun TO (2) forskjellige tallsiffer (9 og 1) og passer godt i xxx xx xxx grupperingen... Andre numre her er jo ikke i nærheten

Mye dårlige nummer i denne tråden, men dette nummeret var faktisk et av de bedre, kanskje det beste faktisk. Positivt at 911 er det amerikanske nødnummeret, noe som gjør det rimelig enkelt å huske.

 

Tror du kan klare å få et femsifret beløp for det, kanskje til og med sekssifret, men det er ekstremt avhengig av at du finner riktig kjøper. Mulig du må vente 5 år for å finne den kjøperen, og det er jo ikke sikkert vedkommende finnes engang. Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...