Gå til innhold

Atter et gullnummer...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En venn av meg påstår at han kan få 250 000 for dette nr: 98 00 00 25. Hva tror dere?

 

Aldri 250 000.

 

Kan jeg få penger for mobil nummeret mitt altså?

 

95 25 00 55 - hva med det da?

 

Njæ. Ikke mye.

 

98 88 88 XX (xx er 2 like tall)

 

Hvis det første tallet hadde vært et åtte-tall kunne du fått veldig mye. Men du kan nok få en god del tusen for det.

Lenke til kommentar

Jeg tror folk er VELDIG optimistiske iforhold til hva de kan få for nummerene sine. Jeg har ila et par uker solgt både ABCBBBBB OG ABCDDDDD.

 

Disse har jeg hatt ute på QXL i en latterlig lang periode, kanskje 3 måneder før jeg fikk noen bud. Noen som tør å gjette hva de gikk for? Det er ikke snakk om slike enorme summer.

 

2500 kroner per stykk! Det er en reel pris for et såpass fint nummer i disse dager. Jeg tror rett og slett ikke på at guttungen i artikkelen har fått et bud på 125000 for et så "dårlig" nummer.

 

Morsomme er at nå legger alle og hvermansen ut nummerene sine for minimum 100 000 kroner. Jeg ler!

 

Selvfølgelig om du treffer på riktig kjøper, så kan du gjøre en kjempedeal. Men 99 % av nummerene går for et par skarve tusenlapper.

 

Nå har jeg ABCDDDDE igjen og der tenkte jeg at jeg var heldig om jeg fikk en tusenlapp. Kanskje jeg skal prøve meg på to i dette gullrushet?

Endret av hsds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...