Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av Ferrari 348


Ulrik91

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Care? Kunne ikke brydd meg mindre egentlig, er jo ikke akkurat så stort å ta opp et lån for å kjøpe seg en Ferrari. Jeg kunne ha gjort det selv, og de fleste av dere andre her inne også.

 

Hadde vært noe helt annet hadde vedkommende spart opp alt og kjøpt seg en Ferrari for egne penger.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Care? Kunne ikke brydd meg mindre egentlig, er jo ikke akkurat så stort å ta opp et lån for å kjøpe seg en Ferrari. Jeg kunne ha gjort det selv, og de fleste av dere andre her inne også.

 

Hadde vært noe helt annet hadde vedkommende spart opp alt og kjøpt seg en Ferrari for egne penger.

 

Tviler sterkt på at det er mange 19åringer som hadde fått lån til nettopp en Ferrari! For all del, generelt billån på den størrelsen er ikke så vanskelig, men som 19åring og at det er en Ferrari blir en litt vanskeligere kombinasjon for banken å svelge ..

Lenke til kommentar

Care? Kunne ikke brydd meg mindre egentlig, er jo ikke akkurat så stort å ta opp et lån for å kjøpe seg en Ferrari. Jeg kunne ha gjort det selv, og de fleste av dere andre her inne også.

 

Hadde vært noe helt annet hadde vedkommende spart opp alt og kjøpt seg en Ferrari for egne penger.

 

Tviler sterkt på at det er mange 19åringer som hadde fått lån til nettopp en Ferrari! For all del, generelt billån på den størrelsen er ikke så vanskelig, men som 19åring og at det er en Ferrari blir en litt vanskeligere kombinasjon for banken å svelge ..

 

Da bør nok du ta deg en tur i banken, for der har du neppe vært mye. Det meste er mulig selvom man bare er 19 år skjønner du...

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du bryr deg tydeligvis nok til å whine i tråden om at du kunne gjort det samme om du bare gadd. Denne tråden handler om en som faktisk har gått til det steget å oppfylle en drøm. La oss håpe at ikke du ender som en bitter gammel mann som angrer på alt du kunne ha gjort, men ikke gadd ;)

 

For en comment, grattis!

Lenke til kommentar

Du bryr deg tydeligvis nok til å whine i tråden om at du kunne gjort det samme om du bare gadd. Denne tråden handler om en som faktisk har gått til det steget å oppfylle en drøm. La oss håpe at ikke du ender som en bitter gammel mann som angrer på alt du kunne ha gjort, men ikke gadd ;)

 

For en comment, grattis!

 

Kan ikke si du tilbakeviste noe særlig med dette. Lukter jo bare mer og mer grin av deg omkring denne Ferrarien.

Endret av Magnum p.i.
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Han forurenser uansett langt mindre ved å kjøre herfra til månen enn det naboen gjør når han skroter sin fullt brukbare Corolla og kjøper seg splitter ny Prius.

 

Skal man være miljøvennlig og faktisk ønsker å utgjøre en forskjell kan man reise til Polen og drive lobbyvirksomhet for å avskaffe kullkraftverk. Polens største kullkraftverk slipper ut like mye Co2 som ca 13 millioner personbiler, om jeg husker riktig. Eller slutte å kjøpe ting som er produsert med energi fra kullkraftverk og deretter transportert fra andre siden av kloden. Det er ikke feil å være miljøvennlig, men det er heller ikke feil å ha litt perspektiv midt oppi det hele. :)

Endret av epifant
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Du bryr deg tydeligvis nok til å whine i tråden om at du kunne gjort det samme om du bare gadd. Denne tråden handler om en som faktisk har gått til det steget å oppfylle en drøm. La oss håpe at ikke du ender som en bitter gammel mann som angrer på alt du kunne ha gjort, men ikke gadd ;)

 

For en comment, grattis!

 

Kan ikke si du tilbakeviste noe særlig med dette. Lukter jo bare mer og mer grin av deg omkring denne Ferrarien.

 

Huff, så man må tilbakevise noe når jeg holdte på å le meg ihjel av kommentaren hans? Om du vil så sårt vite det, jeg griner meg i seng hver natt - hvis det var det du ønsket et svar på. :)

 

Driter regelrett i om trådstarter har vært så heldig å kjøpt seg en Ferrari, det er alt det mediastyret rundt en såpass "liten" ting som plager meg. Det at TS også starter med å gå inn for fullt og sier at han skal tjene opp alle pengene til å kjøpe seg en Ferrari, men så kaster han inn håndkleet halvveis å låner resten? Nei takk.

 

Ellers så skal han få lov til å nyte Ferrarien, det er ikke det jeg mener. Jeg antar at han gliser rimelig bredt når han er ute å lufter tralla.

Endret av EvenL
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Kun pingler setter godbilen i garasjen vinterstid..

 

Ekte menn bruker bila sine. Uansett merke og pris!

 

 

Men siden vi ikke har hørt noe i fra TS på en stund, kan vi da konkludere med at utgiftene har vært relativt høye den siste tiden og at han ikke da har hatt råd til å betale nett- og muligens strømregninger den siste tiden? :tease:

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...