Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøp av Ferrari 348


Ulrik91

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er det et par bilder av bilen:

http://minvilje.wordpress.com/

Jeg har riktignok ikke fått tatt noen skikkerlige bilder enda, men skal på fotoshoot til onsdag..

 

Jeg har fått fårespørsel om å bli månedens bil på www.streetcars.no

Bør jeg det? Jeg har fått en del unødvendig oppmerksomhet pga. artiklene i db og ta, men er det mer ok siden dette er bilrelatert? Hva sier folket?

Lenke til kommentar

Ja, det bør du, en av de feteste bilene i hele Norge mener jeg, av alt gromt!

Så nettopp bildene og faen så fet den er, sier det for tredje gang grattis med bilen, jeg unner deg den :)

Denne burde definnitivt bli månedens bil, mener jeg :yes:

 

 

En av norges råeste biler er vel å dra det vel langt.

Ikke for å disse deg men det er jo en moderat sportsbil i mellomklassen.

Mange 1000 biler i norge som utklasser denne.

Sett fra Ferarri synspunkt så er jo dette en økonomimodell som det ble laget et

ganske høyt antall av. (ca. 9000 stk.) Denne er jo også en av de rimligste modellene.

De kom med motorer med nesten 500Hk.

Den kostet tross alt ikke mer en litt over 400.000,-

Men en bragd å klare å eie en slik bil ved 18 år.

 

Men Norges råeste bil er den langt i fra.

Endret av Glavalavala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har fått fårespørsel om å bli månedens bil på www.streetcars.no

Bør jeg det?

 

Nei!! "streetcars" minner om en gjeng med rånere helt uten stil og god smak. En Ferrari passer overhodet ikke inn blandt disse råne-bilene.

Når du eier en Ferrari har du et ansvar ved å opptre med en viss klasse, ikke som en hvilken som helst råne-tass med snusleppe og klær fra Blend.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Haha, Norges råeste bil blir ganske dumt. Har sett mange råere biler enn det, kjørt også for så vidt.

 

 

 

Nå er du jo bare du og en til som babler om "Norges "råeste" bil". En kar sa feteste bil, men er det det samme som "råeste"? Neppe.

Selv om du har kjørt en Volvo med 400hk(eller hva du nå har kjørt/sett), så imponerer du ingen utenom dine venner i råne-miljøet som du tilhører.

Lenke til kommentar

Norges råeste sprortsbile er nok og ta vel hardt i ja... men hvis det er lik den røde 348'en som ligger ute på finn i dette øyeblikk så synes jeg dette er en av de Ferrari'ene med litt halvtøft utseende, og med 400HK'er (ca.) så kommer du nok til å ha det mye morro med den bilen...

 

Jeg håper bare du slipper verkstedbesøk, for dette tipper jeg kan bli ganske dyrt, og jeg tror heller ikke jeg misunder deg forsikringspremien....

 

Alt i alt, en bil ikke JEG vill ha kjøpt, men at det er ett over middels modig valg av deg, samt at du helt klart vil bli en av de "kuleste" gutta i gjengen, og slikt kan jo ikke alltid måles i penger...

 

Man lever kun en gang :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...