Gå til innhold

Ny HW-butikk i Norge: Dustin


Anbefalte innlegg

Skrevet

I mangel av ord vil jeg bare få uttrykke et: OY!

 

Ved reklamasjon skulle det vel egentlig bare mangle, men om det er tilfellet med angrefrist også høres det ut som en ekstraservice jeg aldri har hørt om før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd noe. Selv ville jeg nok ringt før jeg dømte butikken nord og ned. Som DustinHome bruker også viste til, så står det faktisk på siden at man ikke har mulighet til åendre ordren på nett ved forhåndsbetaling.

Så lenge dem er flinke til å ta telefonen (i motsetning til enkelte av konkurrentene i perioder), vil man nok få ordnet opp uansett.

Skrevet

Heisann!

 

Yess, som sagt så legger vi mye i kundeservicen, men prøver jo hele tiden å holde oss konkurransedyktige på pris også. Billigst i hele verden kommer vi nok ikke til å være på alt, men i området i alle fall. Om man får en HDD 50kr billigere hos en liten konkurrent, så hjelper jo ikke det om ingen svarer på tele eller mail når disken takker for seg, eller hur? :)

 

Ettersom jeg de 2 siste ukene har vært aleine på Dustin Norge KS/Salg, så har det ibland blitt litt kø, og når kong nikotin melder sitt inntog er jeg kansje borte 5-6 minutter. Men, på mandag får vi tilskudd fra Trøndelag, da er vi igang for fullt!

 

AC-kjøleren er snart oppe på nettsiden, men HFX har våre distributører desverre sluttet å tilby. :(

Skrevet

Prisguiden har en veldig fin funksjon som tillater at du kan lage en handleliste i prisguiden og bare trykke på "kjøp varene hos..." linken og du blir automatisk sendt til nettbutikken med varene i handlevognen.

Hadde det vært mulig å få en direkte "kjøp varene hos dustinhome.no" link i prisguiden?

Skrevet (endret)

Eg vonar de kan vera ekstra "snille" med tilbod o.l. i byrjinga til kunder som handlar for meir enn ein viss sum. Dette vil truleg vera med på og overtyda dei om DustinHome.no, i staden for andre nettbutikkar som dei til vanleg heller ville vald. Kanskje de på kort sikt vil tape litt på det, men dersom de verkeleg overtyder kundane om at DustinHome.no er ein fantastisk nettbutikk å handle i kjem kunden heilt sikkert tilbake! Han vil kanskje då betale litt ekstra for den flotte servicen, de iallfall i følgje lovnadane, har! Dei aller fleste treng berre gode tilbod for å byte slik det er i dag, då det diverre er ein del nettbutikkar som har eit litt frynsete rykte.

 

Skal sjølve (truleg) kjøpe meg ein I7-rigg, og har byrja å snusa litt på dykkar butikk. Dersom de gir meg eit knalltilbod, og yter god service skal det ikkje sjå vekk frå at eg "lirkar" av meg nokre gode skussmål i etter tid ;) Gode service og hyggjelege (og aktive!) kundeveiledarar er etter mitt syn viktigare enn å spare 400 kroner på totalprisen. Truleg syns fleire det same som meg ;)

 

Men; for å vinne kunder og gode skussmål må de kapre kundar som er litt skeptiske til ein ny nettbutikk med kanonprisar.

 

Lat kjøpsfesten byrja ;)

 

edit: Kjappe til å svara på e-post var dei iallfall :wow: Mottok svar før eg hadde sendt omtrent...

Endret av tosha0007
Skrevet

Slenger meg med her jeg også, da det virker som en konge butikk som jeg vet jeg kommer til å handle en del på :)

 

Det jeg derimot har noen problemer med (og jeg håper det er flere enn bare meg som har) er diverse knapper på nettbutikken ved bruk av Opera? Jeg tenker da hovedsaklig på knappene under PC-er og tilleggsutstyr-menyen.

 

Eksempler på knapper som ikke funker er: Datatilbehør, Kabler, Mus og tastatur, PC-komponenter, etc.

 

Når jeg trykker på disse og venter lenge nok så kommer følgende javascript-feilmelding opp:

 

<www.dustinhome.no>

Sys.WebForms.PageRequestManagerTimeoutExeption:

The server request timed out.

 

Andre knapper som Lagring og Nettverk funker hver gang.

 

Jeg har testet med både Vista og Ubuntu..

 

- Lars

Skrevet
Jeg handlet alltid hos komplett selvom de var dyrest. De hadde jo konge service. nå vet jeg ikke lengre hvor jeg skal handle... :no:

 

Hva er det Komplett har gjort med sin service som gjør at du ikke lengre handler der? Jeg handler kun der og er meget fornøyd. Ser nå at Dustin også bør være med i vurderingen fremover.

 

Komplett var en katastrofe sommer/høst 2007 når de holdt på med lager-terminatoren sin. Store forsinkelser, nesten ingen informasjon, og den informasjonen som kom var direkte feil og grenset til bevisst løgn.

 

Det var da jeg sluttet å handle der. De siste par årene har jeg handlet for et sted mellom 100K og 150K, noe som tidligere bare ville gått til Komplett, men jeg har boikottet dem siden den gang siden jeg følte at de opprådte uredelig.

 

Jeg er veldig glad for at det kommer en ny aktør i markedet, og kan garantere at de skal prøves, og hvis de leverer varene så og si så skal jeg bli en god kunde :thumbup:

Skrevet

Kan jeg legge inn ett forslag? Hva med å få med bilder ved siden av linken til varene deres? Dette ser mye bedre ut en dagens valg fordi;

a) Man trenger ikke å trykke på linken for å se hva en vare er

b) Man får ett lite "pusterom" mellom varene

c) Dere har jo alt bilder av varene, ta de i bruk :)

 

ellers gjentar jeg meg selv, utrolig...!

Skrevet
Slenger meg med her jeg også, da det virker som en konge butikk som jeg vet jeg kommer til å handle en del på :)

 

Det jeg derimot har noen problemer med (og jeg håper det er flere enn bare meg som har) er diverse knapper på nettbutikken ved bruk av Opera? Jeg tenker da hovedsaklig på knappene under PC-er og tilleggsutstyr-menyen.

 

Eksempler på knapper som ikke funker er: Datatilbehør, Kabler, Mus og tastatur, PC-komponenter, etc.

 

Når jeg trykker på disse og venter lenge nok så kommer følgende javascript-feilmelding opp:

 

<www.dustinhome.no>

Sys.WebForms.PageRequestManagerTimeoutExeption:

The server request timed out.

 

Andre knapper som Lagring og Nettverk funker hver gang.

 

Jeg har testet med både Vista og Ubuntu..

 

- Lars

Du er diverre ikkje åleine med dette problemet. Opera er diverre dårleg egna til nettbutikkar og nettbankar då det er dårleg støtta, og ein får feilmeldingar titt og ofte. Opera til vanleg, Firefox til spesial tilfelle er iallfall mi løysning på problemet ;)

Skrevet (endret)

Men det er jo ikke noe tøft :(

 

Det skal vel ikke være Opera sin jobb å tilpasse seg alle nettsider, men omvendt..?

 

Er liksom litt å bite i det sure eplet når det ikke funker som det skal.. ...noe jeg har gjort mang en gang dessverre :(

 

Så der har du ett lite tips du kan føre videre, Henrik :)

 

- Lars

Endret av Raptus_
Skrevet (endret)

Heisann!

 

Takk for mange gode tilbakemeldinger, ber webmaster sjekke Opera vs Nettbutikk i morgen.

 

Angående små bilder i produktlisten:

 

494497.jpeg

 

//Henrik Breivik

Endret av DustinHome.no
Skrevet (endret)
Vi har også veldig bra leverandørskontakter, og kan i prinsipp grave frem hvilket som helst produkt til en bra pris, deriblandt produkter som må taes inn fra USA.

Dette er noe jeg anser som svært bra, ihvertfall vis det funker i praksis! :new_woot:

 

 

Jeg regner med at det er mange Vannkjølingsentusiaster som forhåper seg på et mye bedre Vannkjølings-sortiment enn det er hos de Norske nettbutikkene ihvertfall *Hint* :p

 

Endret av Giallorossi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...