Gå til innhold

Bytting av Xbox 360 til en nyere versjon


dataman

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker å gjøre det samme...

 

Og ja det finnes overføringskit for hdd.

Funker slik at man kontakter MS så sender de kit til deg. (CD med programvare og kabel).

 

Dette kittet kan du da selge på ebay for en liten penge etterpå da de er relativt populære...

(du får nemlig bare kit ved å oppgi serienummer på diskene (TROR jeg!) og de som mekker disker selv får ikke kit av MS)

 

Ikke at man trenger kittet for å bruke en WD disk, men anyways..

Lenke til kommentar
Tenker å gjøre det samme...

 

Og ja det finnes overføringskit for hdd.

Funker slik at man kontakter MS så sender de kit til deg. (CD med programvare og kabel).

 

Dette kittet kan du da selge på ebay for en liten penge etterpå da de er relativt populære...

(du får nemlig bare kit ved å oppgi serienummer på diskene (TROR jeg!) og de som mekker disker selv får ikke kit av MS)

 

Ikke at man trenger kittet for å bruke en WD disk, men anyways..

 

Kan man bruke en ekstern harddisk istedet for denne kabelen?

Lenke til kommentar

Finnes programvare (3rdparty) du kan bruke for å overføre data fra en disk til en annen.

 

Jeg brukte det når jeg klona min 20gb over til en WD 120gb..

Myyye enklere å bruke microsoft sitt kit da, hvis ikke softwaren har blitt bedre nå.

 

1550,- er overkommelig for en elite..

Får vel seriøst vurdere en tur ut snart. Venter til forza3 bundelen er i butikken..

Lenke til kommentar

Pussig at denne tråden dukket opp da jeg har hatt samme tanker om å bytte.

 

Jeg ønsker å bytte maskin for å få større lagringsplass, ny kontroller, HDMI og ikke minst; mer stillegående maskin. Trenger i grunn å bytte ut kontroller og dette koster jo alene 200kr.

 

Er det slik å forstå at ALLE dagens Xbox 360 er mer stillegående? Var visst en periode med en blanding av gamle enheter og nye.

Endret av Goliath
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...