Gå til innhold

HW-rekka@TG2010 (Det er over nå, sees igjen til neste år =/

Livsviktig!  

98 stemmer

1. 1. IceTøs eller TøsMan?

2. 2. BurkaGuri eller TøseBurka?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes folk kan betale for seg selv jeg, ikke bare: få få få, selv om det er awesome og få ting :D

Hehehehe, og etter en slik kommentar er det ekstra fantastisk at det er nettopp Petter som stakk av med harddisken.

Vel, følg med, jeg har flere som skal bort.

Skrevet

Godt han fikk den, ellers veit jeg han hadde blitt gørrforbanna. Han har rota rundt med det her siden i går, og vi fikk så vidt lov å spise opp før han måtte råkjøre tilbake til skipet.

Skrevet

Hehehe, godt å høre!

Ellers kan Iceman få en uansett, for styret med å organisere alt. Bilde er frivillig, men er jo ekstra hyggelig om alle stiller opp da... *hint, hint*

Skrevet

Ghawd, så bra en harddisk hadde passet nå. Genialt å glemme harddisken sin hjemme :thumbdown:

*gjøre seg klar til neste konk fra RBW*

Skrevet

Hehehe, godt å høre!

Ellers kan Iceman få en uansett, for styret med å organisere alt. Bilde er frivillig, men er jo ekstra hyggelig om alle stiller opp da... *hint, hint*

Enig. Også den som organiserte pizzautflukt, synes jeg. Masse arbeid det også. :whistle:

Skrevet

Hehehe, godt å høre!

Enig. Også den som organiserte pizzautflukt, synes jeg. Masse arbeid det også. :whistle:

men å si ifra at det ikke ble peppes klarte dere ikke...

morro å tusle rundt i hamar på leting etter dere :mad:

Skrevet

men å si ifra at det ikke ble peppes klarte dere ikke...

morro å tusle rundt i hamar på leting etter dere :mad:

Vi sa fra til alle som var ved Peppes ved avtalt tid. Og med 43 kjente og ukjente mennesker på slep, hvordan forventer du at man til enhver tid skal ha oversikten over hvor alle er?

Gjest Slettet+312
Skrevet

Gjort er gjort; neste gang stoler vi ikke på Peppes :p

Skrevet

skal vi regne ut og sende dem en mail på hvor mye dem tapte :)? skal evt også legge til hvor lnag tid det hadde tatt og fikse alt for oss?

Skrevet

Damn straight.

Jeg sa uansett fra meg ansvaret da jeg hadde delt dere inn i grupper og sortert skyssen, så dette er ikke noe jeg tar på meg skylden for. Nemlig.

Skrevet

Jeg har alltid sagt at TG er noe dritt. Vi drar på La Perla, Hamars beste pizzarestaurant for andre gang i dag om en times tid.

Spent på hvor lang tid det tar før du redigerer denne. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...