Gå til innhold

Deres kabinetter (kun bilder tråden)


Anbefalte innlegg

Mine to 'fete' servere, P4 3,0Ghz, 2GB RAM, DVD+RW.

Den nederste kjører Windows XP Professional, brukes som ghost-server og squeezesenter, dvs at den har to funksjoner.

Den øverste er foreløpig ikke igang, må kjøpe en 1TB disk og installere Windows Home Server på den.

 

 

 

~ Mortis360

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...

Har allerede lagt ut bildene i den andre tråden, men legger dem her også. For å vise frem PC-en min enda litt mer, og for å få denne tråden i mine innlegg. :p

 

 

P06-09-09_1839.jpg

 

P06-09-09_1837.jpg

 

P06-09-09_1838.jpg

 

P06-09-09_1839.jpg

 

Vurderer å sette inn den nederste harddiskramma for å skjule kablene på baksiden. Burde jeg det? :)

Endret av KongKake
Lenke til kommentar

Den sorte midt på er fra CPU til PSU og den er fort kort til og gå i noe skjult anlegg. Den andre stygge skal jeg få se o jeg får gjort noe med, det er 2 vifter og en sykt upraktisk PSU ledning...

 

HUSK BILDER ! :)

 

 

Syntes belysninga i kabinettet er i en lavere grad, ditt grønne lyser dritt bra. NB det lyser bitte litt bedre en på bildet.

post-161044-1253098762_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nettopp installert NorthQ 3580 vannkjøler.Kan si at den var vanskeligere å installere enn jeg hadde trodd på forhånd,spesielt i mitt forholdsvis trange kabinett.Måtte modde på den svære 250mm viften på siden av kabinettet for å få sidedekselet på plass.Etter litt nedfiling og fjerning av en skrue fikk jeg dekselet akkurat plass.

post-170365-1253891773_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 14 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...