Gå til innhold

Hvordan kjøpe 8 x Windows 7 Pro fullversjon for 120 kroner? (slutt)


myhken

MSDNAA tilgang?  

165 stemmer

  1. 1. Har du fått tilgang til MSDNAA via dette tilbudet og fått nøkkel til Windows 7?

    • JA
      139
    • NEI
      16
    • Meldte meg aldri på
      10
    • Meldte meg på IEEE.org
      0
  2. 2. Dette er umoralsk, og de som benytter seg av dette kan kalles pirater!!

    • JA
      14
    • Nei
      73
    • Man bryter ikke loven, men er på kanten moralsk
      63
  3. 3. Hvor lenge tror du alle kan melde seg på ACM, før de stenger for alle "ikke studenter"?

    • Ut september
      35
    • Oktober
      7
    • November
      3
    • De kommer aldri til å stenge for ikke studenter...
      28
    • Løpet er kjørt - tilbudet er over for denne gang...
      29


Anbefalte innlegg

Noen flere som opplever at FireFox er utrolig ustabil i W7 x64? Den har hengt 15 - 20 ganger hos meg i dag.. :) Kjedelige greier dette altså..

 

EDIT:

 

Satte den i kompatibilitetsmodus med Vista SP2. Så får jeg se om det hjelper på. :)

 

Om det er Firefox 3.5.2 du kjører så er den ustabil også på Vista og XP. Har slitt med den nå siden det ble 3.5, ved at den ofte fryser noen sekunder (får opp "svarer ikke" før den er tilbake. Særlig på sider med mye tekst.

 

Opplever samme problemene etter at jeg har gått over til Windows 7, både på 32bit og 64bit utgaven.

 

Jeg har også firefox 3.5.2 på windows 7 64bit, men har ikke merket noen problemer med den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Jeg har FireFox 3.5.3 og etter at jeg satte den i kompatibilitetsmodus i går så har den ikke krasjet ennå. Så det ser ut som at det var det som var problemet her.. ;) manglende støtte til W7 x64 altså.

Lenke til kommentar
FF har funket fint i snart 1 år hos meg i windows 7 nå uten problemer. :p

 

Som sagt har jeg hatt problemer med Firefox siden de gikk over til 3.5 og det har vært både på Windows XP, Vista og nå Windows 7.

Men leser jo at veldig mange også har problemer med Firefox 3.5.x, så de har nok gått på en smell der ja. Hadde aldri problemer med Firefox 3.x.x

Lenke til kommentar

Nå er Windows 7 fjernet helt fra IEEE også, så da begynner det å bli vanskelig å få tak i billige Windows 7 lisenser.

Alle som har fått tak i har vært heldige, og de som ikke har fått tak i, må nok skaffe Windows 7 på vanlig måte.

 

Amazon har fortsatt "tilbud" på windows 7, til en grei pris.

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp. Igjen.

 

Skal nå installere Windows 7 på min stasjonære PC. Har satt in DVD-en og trykker F12 ved oppstart.

 

Hva velger jeg? Bott fra "Hard drive" eller "CD-ROM." Jeg mener å huske at jeg valgte "hard drive" da jeg installerte Win 7 på Dell og så "format" osv. Men da fikk jeg hjelp av en kundebehandler hos Dell, så jeg husker ikke helt. :blush:

 

Dette er en Acer-PC forresten.

Lenke til kommentar
Har MSDNAA-tilbudet blitt avsluttet med tilbakevirkende effekt? Slik at jeg som ekte student også har mistet W7-lisensen min?

 

 

Det tror jeg ikke. Jeg har ikke prøvd å aktivere en lisens siden tilbudet ble avsluttet, men tviler på at de har deaktivert alle lisensene som ble gitt ut via ACM..

Lenke til kommentar

Nå har jeg installert Windows 7 på den stasjonære PC-en min. Jeg har også byttet språkdrakt fra fransk til norsk, men av en eller annen merkelig grunn så er det et par ting som fremdeles er fransk. Når jeg holder pila over nettverksikonet i systemstatusfeltet så står det "Réseau - Internett-tilgang." Réseau betyr vel "hjem" vil jeg tro. Når jeg holder pila over volumikonet så står det "Haut-parleurs: 50 %." "Høyttalere: 50 %" med andre ord. Hvis jeg går inn på Nettverks- og delingssenter så står det "Tilkoblinger: Connexion au réseau local." Hva har det seg at dette ikke er på norsk?

 

I tillegg så får jeg bare 3,4 på Windows-opplevelsesindeks. Er ikke det temmelig lite?

 

Hva er galt her?

Lenke til kommentar
Har MSDNAA-tilbudet blitt avsluttet med tilbakevirkende effekt? Slik at jeg som ekte student også har mistet W7-lisensen min?

 

 

Det tror jeg ikke. Jeg har ikke prøvd å aktivere en lisens siden tilbudet ble avsluttet, men tviler på at de har deaktivert alle lisensene som ble gitt ut via ACM..

Jeg aktiverte en lisens tidligere i dag. Det gikk ikke når jeg installerte win, så jeg måtte installere uten nøkkel. Men når jeg kom inn prøvde jeg nøkkelen på nytt og da ble det godkjent...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...