Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fikk vite at eks-kjæresten var gravid av venninnen hennes, men stemmer det? Hva skal jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Min situasjon:

 

Møtte exen på fest for noen uker tilbake siden, vi har aldri hatt et anspent forhold etter at vi slo opp, vært gode venner, men ikke noe mer, på denne festen endte vi jo opp da, og etter dette har hun vært veldig avvisende på meg som om jeg har gjort noe galt. Jeg prøver å snakke med hun, men hun er bare kort og vil ikke snakke... og dette plager jo livet av meg, jeg vil jo ikke gjøre henne noe vondt, jeg bryr meg masse om hun.. etter hvert som ukene går gir jeg nesten opp, ser et par venninner av exen, de sier så vidt hei, og nå er jeg ganske forvirret og fortvilet, helt til jeg får vite av bestevenninna til exen at hun er gravid!! :scared: og bestevenninna sier jo at det er derfor hun har vært så hemmelighetsfull osv. og jeg trodde jo aldri i livet at det kunne være etter våres hook up for noen uker siden, men bestevenninna sier at exen ikke hadde ligget med NOEN andre. Vet ikke helt om jeg tror på det, men hva skal jeg gjøre med det? Bare det at exen har holdt det hemmellig for meg gjør ting vanskelig for meg!

 

Jeg aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre, skal jeg snakke med exen eller skal jeg vente til hun vil snakke med meg?

 

TIPS PLEASE!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hun har enda muligheten til å ta abort, der har du ingenting å si. Kanskje hun ikke har bestemt seg enda for om hun vil beholde barnet. Hun kommer når hun har behov for deg.

 

Nei, jeg kan virkelig ikke si noe annet enn at jeg er enig med hun om hun vil ta abort! Jeg har ikke råd til å ha et barn nå! Ja, jeg håper virkelig hun har tenkt å la meg vite det snart.. jeg er den eneste "idioten" her som ikke har visst noe som helst!

Lenke til kommentar
Aha. Kanskje hun har planlagt å bli alenemor?

 

Om hun skal ha barnet håper jeg inderlig det... jeg føler meg ille nok som det er... men samtidig tenker jeg på hun, jeg aner ikke hvordan hun har det eller føler, noe av grunnen til at jeg vil hun skal snakke med meg om det snart..

Lenke til kommentar
[...], men hun sa hun gikk på pillen og at det gikk greit..
[...] jeg trodde jo aldri i livet at det kunne være etter våres hook up for noen uker siden, men bestevenninna sier at exen ikke hadde ligget med NOEN andre. Vet ikke helt om jeg tror på det, [...]
Det vet ikke jeg heller.
Lenke til kommentar

Konfronter ho umiddelbart og få alle fakta på bordet frå ho, ikkje gjennom venninene. Uansett kor jævlig ho har det pga. dette har du krav på å få vite det og være med på diskusjonen vidare. Ikkje lag noko jævla intrigeopplegg som ein ser på ein dårleg såpeopera. Ta kontakt og be om å få snakke med ho på tomannshand.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
I de neste 18 åra må du betale en GIGANTISK sum til denne drittkjerring. Også kjent som barnebidrag. Alt fordi hu løy til deg.

 

Og noen kaller det likestilling :)

 

vel om et eventuellt barn går på videregående skole etter passert 18 år så kan han søke om å få bidraget forlenget for skoleåret.

Summen kan være fin den ja, hadde forlenget barnebidrag selv i fjor og fikk 5k i måneden :cool: , men da skal det sies at faren min har en fin inntekt (i følge skattelistene)

Lenke til kommentar
I de neste 18 åra må du betale en GIGANTISK sum til denne drittkjerring. Også kjent som barnebidrag. Alt fordi hu løy til deg.

 

Og noen kaller det likestilling :)

 

Ja du sier noe... hun har enda ikke sagt noe til meg, og jeg har forsovet skjønt at jeg ikke har noe særlig jeg skulle ha sagt, men det hadde vært fint om hun tok det opp med meg hvertfall!

 

Konfronter ho umiddelbart og få alle fakta på bordet frå ho, ikkje gjennom venninene. Uansett kor jævlig ho har det pga. dette har du krav på å få vite det og være med på diskusjonen vidare. Ikkje lag noko jævla intrigeopplegg som ein ser på ein dårleg såpeopera. Ta kontakt og be om å få snakke med ho på tomannshand.

 

Ja, det blir nok en konfrontasjon fra min side snart om hun ikke snakker med meg!

 

Sjekk hvertfall om du er faren, om hun bestemmer seg for å beholde ungen.

 

Som jeg sa lenger oppe, så virker det som om jeg er den eneste som ikke vet hva som skjer her, og hun har ikke sagt til meg hva hun vil, eller hvem hun har vært med etter vi hooket opp, hun virker jo ganske sikker på at det er mitt..

 

Trist nok så har du ingen makt i denne saken. Du er ikke noe annet enn en sæddonor, så du får bare krysse fingrene for at det går bra.

 

Hehe, så god som ideen kunne virket, har jeg nok ikke noe intensjon om å gjøre henne noe vondt..

 

Trist nok så har du ingen makt i denne saken. Du er ikke noe annet enn en sæddonor, så du får bare krysse fingrene for at det går bra.

 

Men hva om hun faktisk vil bli gravid da, og jeg ikke er noe annet enn en sæddonor for hun, skjer det det samme likevel? Må jeg betale da?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...