Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fikk vite at eks-kjæresten var gravid av venninnen hennes, men stemmer det? Hva skal jeg gjøre?


Anbefalte innlegg

Hvis hun er 19, så er hun jo voksen. Dvs. at det er mindre belegg for å blande inn foreldrene hvis hun ikke ønsker det. Det beste hadde jo selvsagt vært å gi henne tid til å roe seg, men i en slik situasjon har man jo ikke så mye tid hvis abort er et alternativ.

 

Hva om du ber henne ta kontakt med AMATHEA eller helsestasjonen for (gratis) råd og hjelp? Det kan kanskje hjelpe henne å snakke med noen erfarne voksne som ikke kjenner henne personlig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis hun er 19, så er hun jo voksen. Dvs. at det er mindre belegg for å blande inn foreldrene hvis hun ikke ønsker det. Det beste hadde jo selvsagt vært å gi henne tid til å roe seg, men i en slik situasjon har man jo ikke så mye tid hvis abort er et alternativ.

 

Hva om du ber henne ta kontakt med AMATHEA eller helsestasjonen for (gratis) råd og hjelp? Det kan kanskje hjelpe henne å snakke med noen erfarne voksne som ikke kjenner henne personlig.

 

Ja det kan jeg jo gjøre, min siste utvei var jo foreldrene, men jeg skal nå snakke med hun om det. Kan ikke gjøre så mye annet. Takk for bra tips :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...