bonne89 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) BF2 patch 1.50 har endelig blitt lansert Change log'en: Features- Additional support for Windows Vista - Added Highway Tampa as a required map - Added a new map called Operation Blue Pearl - Added Euro Force and Armored Fury as free to play content for all Battlefield 2 players - Added Widescreen support - Allowed BF2.exe to use more than 2Gb RAM - Added support for the Novint Falcon controller (http://www.novint.com) Gameplay Tweaks - Changes made to both the J10 and F35B to make them more balanced - AA targeting tweaked to make it more effective - Added checks to prevent "runway grieving" - Various changes made to prevent cheating - Tweaked the hit detection, hits will be more accurate to the model - Occasional connection drops after being on a server a couple of minutes - Fixed - Prevented use of mouse wheel to provide speed boost to vehicles - Prevented use of mouse wheel to exploit parachutes - Players can now pass claymores by going prone - Update the HUD on TV Guided missiles to increase visibility on maps like Dragon Valley - Added Battlefield 2142 style prone deviation (going prone will now cause reduced accuracy for a brief period) Bug Fixes - Fixed the issue where picking up a players kit would cause CTD - Updated BF2OpenAL.dll from version 1.1.1.0 to version 2.1.8.1 - Updated ch_gas_station collision mesh on Dragon Valley to be consistent with other gas station buildings - Fixed the issue where MEC artillery piece on Operation Clean Sweep changes to the USMC's control when they capture the Airfield flag - Updated the Challenger2 HUD to show the correct icon instead of the M1A2 HUD icon - Changed a PLA FAV to MEC FAV on Road to Jalalabad - Tweaked the artillery respawn time on Dragon Valley for to 360 seconds as other artillery uses - Included a delay after weapon switch for the Bizon (PP-19) to 0.666 - Updated the F35B's lock delay to 1 second instead of 1.5 seconds to match other aircraft - Changed the Humvee camo on Taraba Quarry to be the correct design - Increased the splash damage of the UH-60 (Black Hawk) guns from 0.25 to 1.5 - Updated the G36E HUD to react the same as other weapons during sprint Mer info her: http://blogs.battlefield.ea.com/bf2_2142/a...-available.aspx Endret 1. september 2009 av bonne89 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 En patch på 1,9 Gigabyte. Herregud. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Added Euro Force and Armored Fury as free to play content for all Battlefield 2 players Haha, skoj for de som har kjøpt det da Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Patch 1.50 torrent: Link til speltorrents.se Går raskere en hos Battlefield Blog Endret 1. september 2009 av VroD01 Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 (endret) Har virkelig tro på denne patchen! Har hatt problemer/irritert meg over det meste av det som skal være fikset! Ett steg nærmere det buggfrie BF2 vi alle ønsker! Og med så mange nye maps gleder jeg meg virkelig! Noen som vet hvor den kan lastes ned? Edit: Patchen kan lastes ned her Endret 1. september 2009 av Mikey89 Lenke til kommentar
jonaskvit Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 Har virkelig tro på denne patchen! Har hatt problemer/irritert meg over det meste av det som skal være fikset! Ett steg nærmere det buggfrie BF2 vi alle ønsker! Og med så mange nye maps gleder jeg meg virkelig! Noen som vet hvor den kan lastes ned? Edit: Patchen kan lastes ned her Takk Satt nettopp å leita etter den Lenke til kommentar
Balli Skrevet 1. september 2009 Rapporter Del Skrevet 1. september 2009 gleder seg til patchen er inne Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Noen som har testet? Hvordan er det? Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 1.1 mb i sekundet xD etter trening blir det prøving av maps Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 2. september 2009 Rapporter Del Skrevet 2. september 2009 Nice. Reinstallerte nettopp BF2 Deluxe Edition, patchet opp til 1.41 og fikk pustet liv i den gamle brukeren min (måtte gjette en stund før jeg kom frem til hva passordet var) som ikke har sett dagslys siden 2007. Patch 1.5 er ferdig nedlastet om noen minutter. Dette kan bli en sen kveld. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 3. september 2009 Rapporter Del Skrevet 3. september 2009 faen meg på tide, fiksa sikkert alle de exploitene, og det er på tide at jeg endelig kan kjøre i full widescreen. pluss at flyene er balansert, ikke no mer china eing på wake <3 Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) TV2 serverene var raskt på plass med nye karta. Edit: Personlig favoritt: Operation Blue Pearl Endret 4. september 2009 av VroD01 Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. september 2009 Rapporter Del Skrevet 4. september 2009 Jeg synes det er et kjedelig pissebrett. Det er generelt altfor mye tåke i BF2. Lenke til kommentar
mattjin Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 er ikke så glad i 1.5 patchen Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Laster ned nå, er det mange som spiller bf2 enda? Lenke til kommentar
VroD01 Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Det er det. Berre hugs å ha patcha til 1.41 før du bruker 1.50 Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 er ikke så glad i 1.5 patchen Haha genialt :!: Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Denne har jeg ventet på siden... lenge Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Dette fikk meg til å installere BF2 igjen og x) Lasta ned patchen i 2.1MB/s via rapidshare jeg Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 7. september 2009 Rapporter Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Jeg holdt på å dette av stolen når jeg leste dette. Laster ned nå! Endret 7. september 2009 av Koffeinkanin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå