Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg som jobber i fiske/ og fersvare avd også....kommer jo nesten ikek bort fra jobb da heller jo :p den som er i nærheten av meg med ett akvarium ligger skummelt ann :p vann og pc er IKKE bra kombinasjon

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg som jobber i fiske/ og fersvare avd også....kommer jo nesten ikek bort fra jobb da heller jo :p den som er i nærheten av meg med ett akvarium ligger skummelt ann :p vann og pc er IKKE bra kombinasjon

Tørr jeg nevne vannavkjøling :fun:

Skrevet

Invitasjonen til TG 2010 er lagt ut. :)

Forøvrig, jeg er naturligvis crew igjen og gleder meg til TG 2010. :)

Setter pris på din faste private omvisningstur :wee:

Skrevet

Tørr jeg nevne vannavkjøling :fun:

Ikke alltid det funker som planlagt :fun:

Skrevet
Bah, jeg er kvalm av smågodt. Minner meg så jævlig om TG. Om jeg bare fant noe fæl trance å høre på, kunne jeg bare lukket øynene og følt at jeg var i skipet igjen <3

Skrevet
Du får laste ned attention grabbern fra i år :)

Attention grabberen fra sist TG var den klart beste hittil. Ble så utrolig gira når jeg hørte den ble spilt fra scenen.

Bah, jeg er kvalm av smågodt. Minner meg så jævlig om TG. Om jeg bare fant noe fæl trance å høre på, kunne jeg bare lukket øynene og følt at jeg var i skipet igjen <3

Er så utrolig drittlei den sangen, men er digg å høre på for det :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...