Gå til innhold

The Gathering 2010-tråden


Anbefalte innlegg

Jeg må få med meg litt mer av det som skjer i disse TG-trådene ;)

Velkommen ^^

Takk :)

 

Vet det kanskje blir litt off topic, men siden du postet dette bildet i en annen TG-tråd, så jeg tenkte jeg like godt kunne spørre her:

 

Hva heter dette hovedkortet?

 

post-169569-1251748767_thumb.jpg

 

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Planer om HW-rekka da, 2B'1? ^^

 

Det heter Foxconn Renaissance

 

Har ikke funnet helt ut av hva jeg gjør, får se om det blir noe av. Men det ser veldig gøy ut på TG :yes:

 

EDIT: Får jo også se hvordan det går med PC-bygginga etterhvert, om jeg skulle tatt med den kassa jeg har nå (ca 2 år gammel Fujitsu Siemens Scaleo L* :p), hadde det blitt flaut :blush:

 

*For mer info se profilen min

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar
Mange som har verre maskin enn det der :)

 

Det kan godt være, men selv om den duger greit nok til min bruk, vil jeg gjerne skaffe meg noe bedre ;) Jeg har lenge planlagt å skaffe nytt kabinett, siden jeg ikke har så store muligheter til oppgradering av hw med det jeg har nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Ai ai, Tøs! Tenk hvor stas det er om vi legger Peppes-turen til bursdagen din. Da må de synge for deg og du får gratis is. :fun:

 

Det hadde vært skikkelig stas!

 

Peppestur på Fredag 2. april? :wee:

Lenke til kommentar

kritikk til trådstarter:

1) Du bør ta deg en tur innom skolen om du er ferdig siden du tydlig vis ikke har lært deg at påsken flytter på seg. den er ikke lik som i fjor. i år starter Tg 31. mars og slutter 4 april. som faktisk er i påske uka. 2) Prisen er heller ikke sikker ettersom at den varierer med det tg trenger for å arangeres.

3) Når bilettene starter å selges er heller ikke sikkert ettersom at ingen vet når det er klart med tanke på alt annet som må gjøres først.

4) angående ptn: det er alderig heller sikert at biletter blir solgt gjennom ptn, men høyst sansynelig ettersom at det er dette de har brukt den siste tiden og det som har fungert hitentil.

 

som du ser er alt dette variabler som ikke kan sies med sikkerhet at stemmer før det er rundt 4-5 mnd. til tg starter, ikke 7 mnd. før noe som er frykterlig lang tid. så når det nermer seg advent vet man mer og det er da man kan begynne å si ting med sikkerhet men ingenting er sikkert før midveis i noember.

 

 

så dette er ikke for å rakke ned på deg eller noen andre men det er fordi at det su skriver kan være feil og det da at andre tar det for god fisk er ikke bra hvis det er feil. så om du kunne ha rettet opp dette så hadde dette vert fint. jeg sier ikke at alt er galt men rett nå på dette siden dette ikke er ting som er sikre. om du lurer på hvor datoene mine iht. tg kommer fra så kan jeg gi deg linken her: http://hoa.no/default.asp?pageUrl=frames/arrcalifr.asp

 

dette er også en fin link du kan legge til i guiden. en annen ting er at du kan legge til er at SANSYNELIGVIS starter det 09:00 på onsdag og at man SANSYNELIGVIS må være ut innen 14:00 på søndag.

Lenke til kommentar

trodde siste gangen var for 5 år siden, men plutselig ble jeg dratt med på den som var i år, og det var helt greit der :)

 

kanskje jeg drar i år også, føler at jeg er litt "gammel" for slikt nå, men vi får se...

må finne på ett eller annen prosjekt hvis jeg drar dit i år tror jeg.

kanskje satse på HW-rekka i år :hmm:

Endret av aklla
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...